Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Martin Heřmanský, dosavadní Country Manager Harley-Davidson pro region střední a východní Evropy povyšuje se začátkem roku na pozici Managing Director Harley-Davidson Strategic Growth Markets v regionu EMEA.
Postup na novou pozici je výsledkem restrukturalizace společnosti, kdy po více jak 4 letech střídá svého předchůdce Enrica D´Onorfia a zároveň reakcí a oceněním jeho práce v čele týmu regionu střední a východní Evropy, který patří mezi jeden z nejúspěšnějších v rámci celé struktury značky. V nové pozici bude mít Martin Heřmanský na starost řízení trhů strategického růstu v rozsáhlém regionu zahrnujícím kromě střední a východní Evropy, také jihovýchodní Evropu, Blízký východ, africký kontinent, Rusko a země bývalého Sovětského svazu. Celkově bude řídit 6 regionálních týmů působících v Praze, Moskvě, Aténách, Dubaji, Kapském městě a Oxfordu.
„Strategic Growth Markets, jak již název napovídá, je region se strategicky významným potenciálem pro značku v globálním měřítku a v rámci Harley-Davidson Motor Company je na něj tedy upřena významná pozornost, samozřejmě spojená i s velkými očekáváními. Pro mě osobně je to obrovská pocta, zodpovědnost a profesní výzva, která vyžaduje rozšíření mých odborných znalostí o detailní znalost kulturních, obchodních a politických odlišností mezi jednotlivými trhy v rámci takto různorodého regionu,“ říká nový Managing Director H-D SGM EMEA.
Martin Heřmanský bude novou pozici vykonávat i nadále ze své pražské kanceláře. „Díky strategické poloze Prahy a poměrně dobrému leteckému spojení se zbytkem světa není nutný přesun do Oxfordu, odkud se historicky region SGM řídil. Důležitá je kvalitní komunikace a individuální přístup k jednotlivým týmům reflektující jejich různorodá specifika, mentalitu a komerční vyspělost. To považuji za základ úspěchu,“ dodává na téma řízení regionu SGM Martin Heřmanský.
Jeho příběh se v Harley-Davidson začal psát roku 2009, kdy se zúčastnil mezinárodního tendru na šéfa zastoupení značky pro region střední a východní Evropy, a v němž zvítězil nad několika desítkami dalších kandidátů. Od tohoto roku tak z Prahy řídil regionální kancelář a postupně vybudoval tým působící v 8 zemích. S rokem 2017 však přichází pro Heřmanského nová etapa v rámci práce pro Harley-Davidson, která bude především zaměřena na maximální využítí potenciálu pro značku na trzích strategického růstu. Harley-Davidson Central & Eastern Europe zároveň v blízké době oznámí jméno nového Country Managera, který Martina Heřmanského nahradí v čele zastoupení značky pro střední a východní Evropu.
Martin Heřmanský (44) - Managing Director Harley-Davidson Strategic Growth Markets EMEA. V letech 2009 – 2016 šéf zastoupení Harley-Davidson pro střední a východní Evropu. Od roku 1992 pracoval více než 12 let v různých pozicích v automobilovém průmyslu (Fiat Auto ČR, Ford Motor Company ČR), před nástupem do Harley-Davidson působil jako jednatel mezinárodní společnosti dodávající speciální komunikační systémy INTERLINK CS. Vystudoval Vysokou školu finanční a správní v Praze (obor marketingová komunikace).
Foto:Harley-Davidson