MotorInfo

Partnerství Nissanu s Ligou mistrů UEFA se rozšiřuje

27.8.2015 17:30
Partnerství Nissanu s Ligou mistrů UEFA se rozšiřuje

Po úspěšném prvním roce v pozici oficiálního sponzora Ligy mistrů UEFA rozšíří automobilka Nissan v příštích třech ročnících až do sezony 2017/18 své partnerství s touto soutěží do všech oblastí světa.

Hlavní pozornost bude Nissan v rámci partnerské spolupráce opět věnovat fanouškům. Počínaje touto sezonou získává Nissan také výhradní práva k tomu, aby fanouškům mohla být nabídnuta možnost stát se vlajkonoši ve středovém kruhu hřiště. Více než 1 300 dětí z celé Evropy díky tomu získá možnost se ještě více přiblížit dění na hřišti i svým fotbalovým hrdinům. Když před zápasem ponesou ke středu hřiště kultovní emblém Ligy mistrů UEFA, bude to pro ně zážitek, který lze těžko vyvážit penězi. Stanou se součástí úvodního ceremoniálu - události, kterou budou sledovat miliony televizních diváků po celém světě.

Viceprezident společnosti Nissan pro marketing Roel de Vries k tomu uvedl: „Od začátku tohoto partnerství je našim cílem přinášet fanouškům podmanivé a vzrušující zážitky spojené s Ligou mistrů UEFA. Ve všech oblastech svého podnikání neustále usilujeme o inovace. Teď, když má partnerství skutečně globální rozměr, můžeme v průběhu celé sezóny nabídnout ještě většímu počtu lidí příležitost seznámit se s naší značkou. Prostřednictvím ambasadorů či různých aktivit a soutěží, které pořádáme, ale i nabídkou jedinečné příležitosti být při každém zápase s hráči na hřišti ve středovém kruhu v roli vlajkonošů lidem přiblížíme jednu z největších sportovních soutěží světa."

Kromě toto, že se mohou stát vlajkonoši ve středovém kruhu hřiště, budou mít diváci po celém světě možnost sdělit svůj názor na nejlepší momenty této sezony Ligy mistrů v soutěži Gól týdne. Soutěž umožňuje fanouškům hlasovat pro své oblíbené góly z každého utkání a jim nabízí šanci na zisk celé řady cen - vstupenek, oficiálních míčů pro zápasy či lístků na finále, které proběhne 28. května 2016 v Miláně.

Nissan bude i v sezoně 2015/16 nadále pokračovat ve spolupráci s oficiálními ambasadory pro Ligu mistrů, kterými jsou Andrés Iniesta, Thiago Silva, Yaya Touré a Max Meyer. Spolupráce zahrnuje různé aktivity, které budou probíhat po celý rok. Jde například o účinkování v reklamách společnosti Nissan pro televizi a tištěná média, osobní vystoupení a podobně.

 

Foto:Nissan