Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Modelová řada Mitsubishi Outlander slaví 15 let své existence. O úspěchu svědčí i prodejní výsledky – více než 1,5 milionu prodaných vozů ve většině zemí celého světa, tři modelové generace (od června 2001 do srpna 2016) a v současnosti i expanze na čínský trh.
Stávající zákazníci znají Outlander i díky velmi úspěšné variantě PHEV. Z pohledu prodejních objemů představoval model Outlander pro Mitsubishi Motors Corporation (MMC) vždy důležitou roli, což však platí i pro jeho samotný koncepční význam, kdy každá ze tří generací postupně otevírala nové brány, nejen pro společnost MMC jako takovou, ale i pro celé odvětví:
- První generace: Vytvoření nového pojmu „crossover“ – poprvé v odvětví (koncept „ASX“ z roku 2001*)
- Druhá generace: Flexibilní globální architektura MMC označovaná jako „Project Global“, určená pro segmenty C/D (2005)
- Třetí generace: Elektrický pohon MMC typu Plug-in hybrid (Outlander PHEV v roce 2012)
* Studie „ASX“ představená v roce 2001 na autosalonu v Detroitu – předchůdce Outlanderu první generace (v Japonsku „Airtrek“)
Tuto klíčovou roli si Outlander udržel, a tak na podzim 2015 v rámci modelového provedení 2016 představil novou vizuální identitu MMC, označovanou jako „dynamický štít“ (Dynamic Shield).
SUV + elektrický pohon
Neméně strategická je vedoucí úloha modelu Outlander v rámci produktového plánování Mitsubishi Motors, v současnosti i do budoucna. Společně s uvedením výrazně přepracovaného nového Outlanderu (MY16) přibližně před rokem zahájila MMC novou produktovou ofenzivu na nejbližší období…
… s klíčovým postavením vozů typu SUV (malých, středních i velkých),
… včetně nabídky provedení s pohonem Plug-in hybrid nebo s čistě elektrickým pohonem (v závislosti na konkrétním trhu a modelu),
… s jasně rozpoznatelnou tváří díky markantnímu designovému jazyku,
… s japonským řemeslným zpracováním interiéru i exteriéru na potvrzení staronového důrazu na kvalitu značky, příslušející úspěšné 99 leté historii a dědictví Mitsubishi.
Několik milníků:
- Evropa (včetně Ruska a Ukrajiny): 260 000 vozů
- Severní Amerika: 82 000 vozů
- Severní Asie*: 65 000 vozů
*Čína, Tchaj-wan a Hongkong
- Velká Británie: 34 227 vozů
- Nizozemí: 26 607 vozů
- Izrael: 21 602 vozů