MotorInfo

Opel se posouvá o další příčku

5.10.2015 13:15
Opel se posouvá o další příčku

Opel letos na tuzemském trhu překonává jeden rekord za druhým a vše nasvědčuje tomu, že rok 2015 bude pro Opel v ČR nejlepším rokem.

„Během třetího čtvrtletí jsme v ČR prodali 2 406 osobních a lehkých užitkových vozů, což představuje náš nejlepší „kvartál“ od roku 2004,“ říká Pavel Šilha, generální ředitel českého a slovenského zastoupení značky Opel. „Díky dlouhodobě skvělým výsledkům jsme v září také definitivně přeskočili dalšího – tentokrát francouzského - konkurenta a Opel v prodejích OA a LUV už figuruje na sedmé pozici!“

Díky prodeji 6 692 osobních a lehkých užitkových vozů Opel v ČR meziročně posílil o více než 26 % a roste tedy silněji než automobilový trh, který posílil jenom o 21 %. Zatímco ještě v roce 2013 Opel figuroval na 11. příčce žebříčku OA a LUV značek, v pololetí loňského roku už byl na 9. pozici a během prvních devíti měsíců roku 2015 se Opel posunul o další dvě místa - na aktuální sedmou příčku. Opel se v ČR také může chlubit nejvyšším tržním podílem v segmentu OA a LUV od zavedení „novodobých“ statistik SDA – jeho aktuální tržní podíl činí 3,7 %.

Nejprodávanějším modelem značky Opel v ČR je dlouhodobě Astra, která (zejména v provedení s moderním turbodieselem 1.6 CDTI) sklízí úspěchy i u flotilových zákazníků. Přesto, že zákazníci už očekávají nástup Astry nové generace, zájem o vybíhající verzi stále trvá. Nová Astra, která se představila na nedávném autosalonu IAA ve Frankfurtu a během uplynulého víkendu i na výstavě Autoshow Praha, však láká na ještě modernější technologie (například LED Matrix světlomety) – o zájmu zákazníků o Astru nové generace svědčí rychlý růst prvních objednávek, které Opel v ČR zaregistroval hned po otevření objednávkových knih v polovině září. „První ohlasy na novou Astru, která je výrazně lehčí, prostornější a už ve standardu dobře vybavená, jsou výborné, takže nepochybujeme o tom, že díky ní se Opel posune ještě o kus výš,“ říká ředitel Pavel Šilha.

Opel C&S uzavřel s EPH fleetový kontrakt

Zcela mimořádný fleetový obchod uzavřel importér automobilů Opel C&S a Energetický a průmyslový holding (EPH). „Na základě dojednaného kontraktu odebere EPH během dvou let přes dva tisíce vozů Opel,“ přibližuje objem obchodu Pavel Šilha, generální ředitel českého a slovenského zastoupení automobilky Opel. „Jde o náš nejvýznamnější flotilový případ minimálně za posledních deset let.“

„Opel jsme si vybrali v kategorii osobních a malých užitkových vozů zejména díky komplexnímu řešení, vhodnému modelovému portfoliu a celkově výhodným provozním nákladům,“ říká Petr Kudela, jednatel EP Auto.

Úspěch v náročném výběrovém řízením EPH je dalším z řady významných úspěchů Opelu v oblasti firemních prodejů. „Jednoznačně se potvrzuje se, že Opel v ČR a SR už zase patří mezi nejsilnější značky na fleetovém trhu,“ říká Zbyněk Janeček, Fleet manager Opel C&S.

V těchto dnech už EPH přebírá první vozy, celkem jich skupina EPH v roce 2015 objednala přes 1 000. Jde především o modely Opel Astra a Insignia, menší část pak tvoří dodávky modelů Combo a Zafira Tourer.

Energetický a průmyslový holding (EPH) je přední středoevropská energetická skupina, působící převážně v České republice, na Slovensku, v Německu, Itálii a Velké Británii. EPH zaměstnává přes 10 tisíc lidí ve více než čtyřech desítkách podniků z oblasti těžby uhlí, výroby tepla a elektřiny z klasických i obnovitelných zdrojů včetně distribuce těchto energií, stejně jako obchodu s elektřinou, plynem, respektive jejich dodávky koncovým zákazníkům a v neposlední řadě ze segmentu plynárenství.

 

Foto:Opel