Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Značka Opel se během prvního čtvrtletí roku 2014 posunula už na osmou příčku na trhu.
„V porovnání s prvním čtvrtletím roku 2013 jsme letos prodali o 47 procent aut více než vloni a z 11. místa mezi importéry jsme se prosadili na aktuální 8. příčku,“ přibližuje výsledek prvních tří měsíců roku 2014 Pavel Šilha, generální ředitel českého a slovenského zastoupení automobilky Opel. Opel umístil během prvního čtvrtletí na českém trhu celkem 1 360 osobních a lehkých užitkových vozů, nejlépe se v ČR prodávaly modely Astra, Corsa a Mokka.
Výsledky Opelu v ČR jsou odrazem posilování pozic značky Opel na celém evropském trhu. V březnu dosáhl tržní podíl značky Opel v Evropě 6,7 procent, což je nejlepší hodnota od června roku 2011. Evropské registrace nových vozů Opelu v březnu meziročně vzrostly o 9,3 procenta na rekordních 133 700 kusů.
Aktuálním bestsellerem značky Opel je model Mokka, který si objednalo už přes 215 000 zákazníků. „Výborně se prodává i stylový minimodel ADAM, u kterého registrujeme asi 80 000 objednávek a přes 85 000 objednávek máme i na naši vlajkovou loď – novou Insignii,“ říká Peter Christian Küspert, člen představenstva automobilky Opel odpovědný za prodej.