MotorInfo

Opel Meriva opět vyhrál v průzkumu J.D. Power

31.5.2014 16:49
Opel Meriva opět vyhrál v průzkumu J.D. Power

Opel Meriva dokázal udržet svůj loňský titul šampiona třídy kompaktních vanů v průzkumu spokojenosti zákazníků J.D. Power Customer Satisfaction Report, ve kterém opět dosáhl nejlepšího hodnocení ve svém segmentu.

V zatím posledním průzkumu „Německo 2014“ J.D. Power VOSS (Vehicle Owner Satisfaction Study) dosáhla Meriva skvělého skóre 80,4 procenta, díky čemuž se umístila před svými konkurenty, jakými jsou např. modely Nissan Note nebo Citroën C3 Picasso. A dobře si vedla i Insignia - vlajková loď značky Opel dosáhla skóre 81,7 procentačímž si zajistila šesté místo v silně obsazené střední třídě.

„J.D. Power VOSS Report je velmi důležitým indikátorem spokojenosti zákazníků a poslední výsledky potvrzují, že systematické úsilí značky Opel o vysokou kvalitu má velmi pozitivní dopad na spokojnost zákazníků,“ říká Thomas Simon, viceprezident automobilky Opel odpovědný za kvalitu. „Majitelé – tedy lidé, kteří si kupují naše automobily – jsou oprávněně nejpřísnějšími kritiky, pokud jejich vozy vykazují nějaké nedostatky. Proto jsme na výkony modelů Meriva a Insignia v průzkumu J.D. Power velmi hrdí. Tyto výsledky nás motivují pro další investice do kvality a vylepšování užitných vlastností našich produktů.“

J.D. Power and Associates je jedna z nejznámějších organizací pro průzkum trhu na světě a její každoroční průzkumy spokojenosti zákazníků mezi majiteli automobilů v Německu se připravuje už od roku 2002. V roce 2014 společnost J.D. Power při přípravě každoroční zprávy oslovila více než 18 000 majitelů, kteří poskytli svoje zkušenosti se svými automobily prostřednictvím on-line dotazníku. Respondenti používají svůj nový automobil přibližně 2 roky a hodnocení se zařazuje do zprávy pouze tehdy, pokud agentura dostane nejméně 50 relevantních odpovědí. Otázky v dotazníku pokrývají čtyři oblasti: kvalita/spolehlivost, atraktivita, servisní standardy a provozní náklady.