Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
S platností od 1. července 2014 přebrala nově založená společnost Opel Group plnou odpovědnost za obchodní aktivity General Motors v celé Evropě.
Opel Group bude sdružovat zodpovědnost za aktivity značek Opel/Vauxhall i za všechny ostatní obchodní aktivity GM v Evropě, a to včetně Ruska. Představenstvo Opel Group, které vede Dr. Karl-Thomas Neumann, je téměř identické s dosavadním představenstvem Adam Opel AG a bude řídit všechny evropské aktivity koncernu General Motors. Nová společnost bude sídlit v Rüsselsheimu, stejně jako Adam Opel AG.
Touto organizační změnou přebírá Opel Group i kompletní ekonomickou odpovědnost za všechny značky GM v Evropě. Díky tomu může společnost Adam Opel AG posílit svoji finanční základnu. Operativní podnikání společnosti Adam Opel AG nebude touto reorganizací nijak dotčeno.
„Dnes jsme už víc než jen Opel/Vauxhall,“ říká Dr. Karl-Thomas Neumann, předseda představenstva Opel Group GmbH. „V rámci Opel Group sladíme naši organizační strukturu a právní subjektivitu v Evropě s našim podnikáním. Zeštíhlíme a a zrychlíme naše rozhodovací procesy a zvýšíme naši efektivitu. Zkrátka a dobře: Tato reorganizace je důležitým krokem při implementaci našeho růstového plánu „DRIVE! 2022“ a je dalším důkazem důvěry našeho mateřského koncernu General Motors Opel/Vauxhall.“
Do roku 2022 chce společnost dosáhnout tržního podílu 8 procent v Evropě, zvýšit míru zisku na 5 procent a dále zlepšit kvalitu svých produktů i spokojnost zákazníků a zaměstnanců.
Právo zaměstnanců na spolurozhodování je i v nové organizační struktuře smluvně zaručeno. „Spolurozhodovací práva zaměstnanců jsou zakotvena ve stejném rozsahu jako před organizačními změnami,” říká Dr. Wolfgang Schäfer-Klug, předseda zaměstnanecké rady. „Jsme nadšeni, že pozice značky Opel se dále posiluje. Z pohledu značky Opel poskytuje reorganizace evropských obchodních aktivit více příležitostí růstu firmy i stability zaměstnanců.“
Nová společnost Opel Group je dalším dokladem důležitosti značky Opel pro koncern General Motors. Vedoucí úloha Opelu se v uplynulých dvou letech uplatnila v mnoha oblastech působení GM v Evropě. Patří k nim i plná odpovědnost za rostoucí trh Ruska a plánovaná výroba vybraných modelů Opel pro značku Buick v USA a pro značku Holden v Austrálii a na Novém Zélandu.