MotorInfo

Opel má za sebou další kolo kampaně „Opel 24 hodin“

20.2.2015 10:35
Opel má za sebou další kolo kampaně „Opel 24 hodin“

Celkem 1 150 nových vozů se podařilo prodat dealerům značky Opel během letošního ročníku tradiční kampaně „Opel 24 hodin“.

„Vloni jsme sice prodali o pět desítek vozů víc a ustavili tak tuzemský rekord v počtu aut prodaných během 24 hodin, ale letošní výsledek považuji za možná ještě cennější – začínali jsme dříve než vloni a prodat v tak cenově agresivním prostředí v polovině února za jediný den a noc hodně přes tisícovku nových aut – to je obrovský výkon,“ hodnotí letošní „čtyřiadvacetihodinovku“ Pavel Šilha, generální ředitel českého a slovenského zastoupení značky Opel.

Už jedenáct let vždy jednou ročně mají zákazníci možnost získat nové modely Opel za zajímavé ceny – podle zvoleného modelu bylo letos možné koupit vozy Opel až o čtvrt milionu levněji. A kromě toho na zákazníky čekala řada dalších bonusů v podobě pojištění, zimních pneumatik či střešních nosičů.

Mezi zákazníky byl největší zájem o kompaktní MPV Meriva, kterých se prodalo 324. „Meriva už jasně dokládá, že počáteční „opatrnost“ konzervativnějších zákazníků je ta tam a chytrá koncepce jednoprostorového modelu s neuvěřitelně variabilním interiérem a originálními protisměrnými dveřmi boduje především u racionálních klientů,“ říká Josef Šopík, prodejní ředitel českého a slovenského zastoupení značky Opel.

Na druhé místě skončila celkem očekávaně Astra (272 prodaných vozů), velmi příjemným překvapením je třetí místo kompaktního SUV modelu Mokka, který si objednalo 238 zájemců. „Zatímco v západní Evropě je Mokka hitem, u nás se „rozjížděla“ trochu pomaleji. Teď už je ale Mokka prodejně velmi silným modelem a věříme, že s blížícím se nástupem nových turbodieselů 1.6 CDTI i do této modelové řady budou výsledky ještě lepší,“ předpovídá Josef Šopík.

 

Foto:Opel