Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Opel představil aktualizovanou rozvojovou strategii DRIVE!2022. Společnost si stanovila několik strategických cílů.
Do roku 2022 chce Opel spolu se svou sesterskou značkou Vauxhall docílit v Evropě osmiprocentního tržního podílu a důraz je kladen na stálý růst a profitabilitu. Plán počítá s mírou provozního zisku EBIT (Earnings Before Interest and Taxes – zisk před zdaněním a úroky) na úrovni 5 procent. Zároveň Opel avizuje další zvýšení kvality svých produktů a spokojenosti zákazníků i zaměstnanců.
„V uplynulých měsících vedení automobilky Opel intenzivně pracovalo na aktualizaci programu DRIVE!2022,“ říkáDr. Karl-Thomas Neumann, předseda představenstva společnosti Adam Opel AG. „Výsledkem našeho snažení je zveřejněný seznam strategických cílů. Už jsme podnikli přípravné kroky k postupnému začlenění rozvojového plánu do praxe, máme při tom plnou podporu našeho mateřského koncernu General Motors.“
Opel se soustředí na tři strategické priority - modely, značku a zvýšení penetrace trhu. Modelová a motorová ofenzíva pokračuje rychlým tempem. V období let 2014 až 2018 bude uvedeno celkem 27 zcela nových modelů a 17 nových motorů.
Druhou strategickou prioritou je posílení image Opelu jako emocionální a dostupné německé značky. Tyto atributy reprezentují základní hodnoty, kterými jsou technické inovace, německé konstrukční umění a dobrý poměr ceny a užitné hodnoty. K technickým inovacím patří například systém OnStar, představující novou úroveň konektivity vozu – systém OnStar přinese do roku 2015 Wi-Fi hotspot přímo do automobilů.
Třetí prioritou je zvýšení tržního podílu. Do roku 2022 chce Opel zvýšit svůj tržní podíl na německém trhu ze 7,2 na 10 procent, v celé Evropě (včetně Ruska a Turecka) plánuje Opel zvýšení svého tržního podílu z aktuálních 5,8 na 8 procent. Do roku 2022 se Opel spolu se sesterskou značkou Vauxhall chce stát „dvojkou“ evropského trhu osobních automobilů.
Opel vyhlásil desetiletý rozvojový plán DRIVE!2022 v létě roku 2012. V roce 2013 už společnost udělala zásadní pokrok v provozní oblasti, když snížila svoje ztráty v Evropě o více než polovinu. Opel očekává, že rok 2014 bude náročným rokem, ale pokračuje ve zlepšování svých provozních výsledků, i když hospodářské výsledky negativně ovlivňují např. náklady na zavření továrny v Bochumi nebo měnové výkyvy. Opel plánuje návrat k zisku v polovině dekády – nástrojem je neustálé snižování produktových a strukturálních nákladů, zvýšená efektivita výrobních závodů, vyšší tržby a zlepšení profitability značky.