Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Opel v roce 2013 posílil pozici na evropském i českém trhu. Tržní podíl na evropském trhu vzrostl na 5,61 % a v ČR se meziročně prodalo o 17,6 % Opelů více.
I přesto, že automobilový trh je stále velmi daleko od optimálního stavu, byl uplynulý rok 2013 pro automobilku Opel úspěšný. Opel, „trojka“ evropského automobilového trhu dokázal podle předběžných údajů nejenom stabilizovat svůj tržní podíl na evropském trhu, ale dokonce svůj tržní podíl o něco zvýšil – z loňských 5,59 % zvýšil Opel a jeho sesterská značka Vauxhall tržní podíl na 5,61 %.
Na českém trhu, který poklesl o více než 5 %, dokázal Opel zvýšit svůj tržní podíl ještě mnohem výrazněji – ze 2,15 % na 2,66 %. „Vloni se nám v ČR podařilo prodat 4 695 osobních a lehkých užitkových vozů, o 702 resp. 17,6 procenta více, než v roce 2012,“ říká Pavel Šilha, generální ředitel českého a slovenského zastoupení značky Opel. „Díky takto výraznému nárůstu prodejů jsme se mezi importéry posunuli ze dvanáctého na deváté místo.“ V samotném prosinci roku 2013 se Opel v segmentu osobních vozů vytáhl dokonce až na šesté místo mezi importéry.
Na českém trhu se nejlépe vloni prodávaly modely Opel Astra (1 329 vozů), Corsa (1 046 vozů) a Meriva (770 vozů). A právě Meriva se zanedlouho představí ve své druhé generační podobě s vyspělejšími technologiemi a novými motory a převodovkami.