Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Z linky v indickém Aurangabadu začala sjíždět nejnovější generace vozu Octavia.
„Výroba nového modelu Octavia se nyní rozjíždí i na jednom z růstových trhů. Náš nejdůležitější model je i na indickém trhu motorem růstu značky,“ říká předseda představenstva společnosti Škoda Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland.
Se startem výroby nové generace modelu Octavia navazuje česká automobilka v Indii na úspěch první generace řady Octavia. Od listopadu 2001 do října 2010 oslovila Octavia indické zákazníky, v tomto období bylo prodáno zhruba 44 900 těchto vozů. „První Octavia po své premiéře v roce 2001 v Indii vzbudila ve svém segmentu značný rozruch,“ říká Vahland. Dosud je tento model v Indii vozem kultovním. Vděčí za to skvělému strojařskému mistrovství tvůrců, kvality a stylu i kombinaci funkčnosti a technologie. To mělo za důsledek, že se Škoda v Indii stala několikrát oceněnou značkou.
Nová Octavia sjíždí z linky závodu společnosti Škoda v Aurangabadu. Zde se již vyrábějí modely Superb, Yeti a Laura. Octavia je těžištěm největší modelové ofenzívy v historii společnosti. Řadou nových modelů posiluje automobilka svůj růstový kurz. Škoda je na indickém trhu přítomna od roku 2001. V roce 2012 zvýšila značka počet svých dodávek zákazníkům v zemi o 14,2 procent na více než 30 000 vozů. Jen za prvních sedm měsíců roku 2013 prodala automobilka na subkontinentu zhruba 13 800 vozů. Od roku 2001 do konce července 2013 tak bylo indickým zákazníkům dodáno zhruba 178 300 vozů této značky.