Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Řada DS od Citroënu se od svého uvedení na trh před více než třemi roky setkává s úspěchem, a to jak obchodním, kdy registruje již téměř 350 000 prodaných vozů, tak s úspěchem na poli ocenění, která tyto modely získávají pravidelně.
V poslední době řada získala ocenění „Nejodvážnější vůz“ pro koncept Wild Rubis v Číně, „Best Supermini 2013“ pro DS3 ve Velké Británii, „Terénní hybridní vůz roku 2013“ pro DS5 v Německu…
DS v Číně, nepřehlédnutelný nástup
Na největší automobilový trh na světě v Číně vstoupila řada DS před necelým rokem. Na čínském trhu se řada prezentuje jako samostatná značka a na posledním šanghajském autosalonu způsobila rozruch s koncepčním vozem Wild Rubis. Tento koncept, který je nabitý technologiemi a nabízí výrazný a elegantní styl, získal ocenění „Nejodvážnější vůz“, které uděluje čínský automobilový magazín BitAuto, a cenu „Nejlepší koncept“, kterou mu udělil časopis Netease. Šanghajský DS WORLD, první specializovaný showroom DS na světě, získal také cenu, a to „Best Service Agency“.
V Evropě se řada DS rovněž osvědčila
Na starém kontinentě získal Citroën DS3 ve Velké Británii ocenění „Best Supermini 2013“ v rámci ankety společnosti JD Power pro britský časopis „What Car?“ – anketa spokojenosti probíhala v květnu mezi britskými majiteli vozů. Citroën DS3 se umístil mezi 116 modely na 4. místě a krom toho obdržel pět hvězdiček v kategoriích výkonnost, servis a provozní náklady.
Více než 100 000 čtenářů německého časopisu Auto Bild Allroad, což je největší specializovaný magazín v Evropě, který se věnuje vozům 4x4, zvolilo na začátku dubna Citroën DS5 „Terénním hybridním vozem roku 2013“. Citroën DS5 vybavený technologií Hybrid4 dokázal přesvědčit zákazníky jednoho z nejnáročnějších trhů v Evropě svou vysokou úrovní pohodlného řízení, novými pocity, které vůz řidiči přináší, a nízkými emisemi CO2 (88 g/km).