MotorInfo

Ocenění magazínu What Car? pro novou Fabii

8.1.2015 15:24
Ocenění magazínu What Car? pro novou Fabii

Nová Škoda Fabia zvítězila v anketě spotřebitelského magazínu What Car? a odnesla si titul Automobil roku 2015 (What Car? Car of the Year 2015).

Mimo celkového vítězství vystoupala Fabia na nejvyšší příčky také v kategorii ,Nejlepší malý automobil‘. Škoda Octavia získala titul ,Nejlepší rodinný automobil‘. Fabia se v Británii dlouhodobě těší velké oblibě, Automobilem roku magazínu What Car? se model Fabia stal již podruhé, poprvé se to podařilo první generaci v roce 2000.

„Nová Škoda Fabia představuje ve všech ohledech ,více auta‘, nabízí inovativní technologie, emocemi nabitý design i vysokou míru praktičnosti. Je to ideální vůz pro moderní městskou mobilitu dneška. Jsme pevně přesvědčeni, že nová Fabia naváže na dosavadní úspěchy této modelové řady, osloví široké spektrum zákaznických skupin a coby důležitý pilíř růstové strategie dále posílí značku Škoda,“ řekl Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, předseda představenstva Škoda Auto, při slavnostním převzetí ceny v Londýně.

„Celkové vítězství modelu Fabia nelze přičítat pouze tomu, že jde o vynikající malé auto, praktické, s dobrou výbavou a nízkými provozními náklady. Je třeba přihlédnout i ke konkurenci. Pokud si uvědomíte, jak silné konkurenty musela Fabia postupně porazit, aby zvítězila ve své třídě, zjistíte, že zkrátka musela vyhrát i celkově,“ vysvětluje šéfredaktor magazínu What Car? Jim Holder.

„Velmi nás těší, že nová Škoda Fabia vyhrála svoji kategorii i titul Auto roku 2015 What Car?. Britští zákazníci odborným hodnocením What Car? důvěřují, obě vítězství jsou pro model Fabia tím nejlepším doporučením při vstupu na trh,“ říká Alasdair Stewart, ředitel Škoda UK.

Odborný motoristický spotřebitelský magazín What Car? vychází od roku 1973 a v současnosti je největším a nejrespektovanějším motoristickým poradenským měsíčníkem a webem na britském trhu. Každoroční anketu Auto roku vyhlašuje What Car? již od roku 1978.

Fabia je ve Velké Británii úspěšným modelem, od vstupu první generace na trh v roce 2000 si své zákazníky našlo přes 250 000 vozů. Značka Škoda dokazuje svoji vynikající pozici na britském trhu nejen pěti lety nepřetržitého růstu, ale také více než 76 000 vozy dodanými zákazníkům v roce 2014.

 

Foto:Škoda Auto