Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Ocenění Hyundai Customer Satisfaction Excellence Award vyznamenává nejlepší evropské prodejce z hlediska spokojenosti zákazníků
Hyundai Motor ocenil na slavnostním vyhlášení výsledků druhého ročníku soutěže o nejlepší spokojenost zákazníků (Customer Satisfaction (CS) Excellence Award), které se uskutečnilo tento měsíc v Barceloně, úsilí svých v Evropě nejvíce zákaznicky orientovaných prodejců. Exkluzivní akce se zúčastnili zástupci 63 prodejců Hyundai včetně 3 zástupců z ČR, jejichž činnost vedla k nejvyšší úrovni spokojenosti zákazníků. Z původního seznamu více než 2 000 evropských prodejců byli na základě přísných kritérií vybráni tři dealeři z každého z 21 zúčastněných trhů. Vítězové převzali individualizovanou skleněnou trofej a šek pro vítěze jako uznání za své úspěchy.
Slavnostním vyhlášením výsledků soutěže CS Excellence Award vyvrcholil proces, na jehož začátku nominovali dovozci Hyundai z celé Evropy své tři prodejce s nejlepšími výsledky ve třech kategoriích: CS Overall Superior (Nejlepší celková spokojenost zákazníků), Sales Superior (Nejlepší prodej) a Services Superior (Nejlepší servis). V rigorózním výběrovém řízení byli následně vybráni celkoví vítězové ve třech kategoriích na základě přísných kritérií včetně pololetních výsledků v Globálním indexu spokojenosti Hyundai (Hyundai Global Satisfaction Index), výsledků mystery shoppingu, dodržování standardů pro prodejce a analýzy skutečné zpětné vazby od zákazníků.