Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Hyundai Motor Company oznámil obchodní výsledky za 3. čtvrtletí 2013. Společnost prodala během prvních devíti měsíců letošního roku na celém světě celkem 3 500 022 vozů, což je o 9,9 procenta více než ve stejném období uplynulého roku. Výnosy z prodeje rovněž vzrostly, a to o 5,9 procenta.
Prodej vozů společnosti Hyundai Motor v Koreji poklesl meziročně o 0,6 % na 478 718 vozů kvůli nižším výdajům spotřebitelů a výrobě, zatímco na trzích mimo Koreu bylo prodáno 3 021 304 vozů (export: 845 611 vozů/zahraniční závody: 2 175 693 vozů), což je o 11,8 procenta více než ve stejném období uplynulého roku.
Během prvních devíti měsíců roku 2013 vzrostly výnosy z prodeje meziročně o 5,9 procenta na 65,37 bilionu wonů (1,151 bilionu korun), a to díky silnému prodeji mimo Koreu. Provozní a čistý zisk ovšem klesl o 4,9 %, resp. 4,2 % na 6,29 bilionu wonů (110,7 miliardy korun), resp. 6,86 bilionu wonů (120,7 miliardy korun; včetně minoritních podílů), na čemž má podíl především nižší výroba v korejských závodech společně s jednorázovými odměnami v prvním čtvrtletí.
V samotném třetím čtvrtletí vzrostly výnosy z prodeje o 6 procent na 20,82 bilionu wonů (366,4 miliardy korun), přičemž celosvětově bylo prodáno 1 109 205 vozů. Rovněž provozní a čistý zisk meziročně vzrostl, a to o 1,7 %, resp. 4,0 % na 2,01 bilionu wonů (35,4 miliardy korun), resp. 2,25 bilionu wonů (39,6 miliardy korun; včetně minoritních podílů).
Hyundai Motor zůstává navzdory mírnému poklesu zisků jedním z nejziskovějších výrobců v automobilovém průmyslu. Nepřetržité úsilí v oblasti managementu značky přineslo zvýšení hodnoty značky Hyundai na 9 miliard USD, což je o 20,5 procenta více než v předchozím roce. Hyundai se tak umístil v žebříčku „100 nejlepších globálních značek v roce 2013“ podle poradenské agentury Interbrand na 43. místě, což je dosud nejlepší výsledek.