Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Za prvních osm měsíců dosahuje Citroën čtyřikrát rychlejšího růstu než trh.
Obchodní dynamika společnosti Citroën měsíc od měsíce stoupá. Za prvních osm měsíců roku 2011 registruje Citroën nejlepší nárůst prodejů ze všech francouzských značek, a to jak u osobních, tak u lehkých užitkových vozů. Objemy prodejů značky stouply od začátku roku čtyřikrát rychleji než trh (+3,2 % na trhu, který registruje nárůst 0,8 %). Výsledek: podíl značky Citroën na trhu dosahuje 15,6 %, tj. o 0,4 % víc než za prvních 8 měsíců roku 2010.
Po dvou třetinách roku 2011 úspěch modelů značky a dynamika její sítě neochabují: prodeje Citroënu na francouzském trhu oproti loňskému roku rostou, přitom v roce 2010 na ně mělo vliv vyplácení šrotovného. Za těmito dobrými výsledky stojí především atraktivita řady osobních vozů. Citroën byl v srpnu ve Francii druhou nejprodávanější značkou u cílové skupiny soukromých zákazníků.
Nejsilnější stránkou byl úspěch řady DS, který je výrazem zájmu zákazníků o vozy této nové řady:
Nezaostává ani hlavní řada – řada C:
Pokud je o užitkové vozy, zde si Citroën zachovává 2. místo na trhu. Výrazné jsou především výsledky vozu Citroën Jumpy, jehož prodeje stouply oproti srpnu 2010 o 24,5 % za měsíc.