Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Nová Škoda Superb se dva měsíce před zahájením prodeje stala jedním z cenově nejstabilnějších vozů střední třídy v Evropě. Hned ve čtyřech studiích nezávislých společností (EurotaxGlass, CAP, DAT a IBS Automotive) se nová vlajková loď značky Škoda výrazně prosadila vůči svým konkurentům.
V průzkumu EurotaxGlass, prováděném v pěti zemích (Německu, Itálii, Francii, Španělsku a Polsku), se vypočítaná budoucí zůstatková hodnota nového Superbu pohybuje mezi 49 a 40 procenty pořizovací ceny (po třech letech a 90 000 km). Další studie, kterou v Německu provedla společnost CAP/DAT, vypočítává pro Superb zůstatkovou hodnotu ve výši 50 procent (po třech letech a 60 000 km).
Ve Velké Británii vypočítal institut CAP pro nový Superb zůstatkovou hodnotu ve výši 45 procent pořizovací ceny (po třech letech a 36 000 mil). Na českém trhu předpověděla společnosti IBS Automotive novému Superbu zůstatkovou hodnotu 38 procent po čtyřech letech a 120 000 km.
EurotaxGlass, CAP, DAT a IBS Automotive jsou nezávislé mezinárodní společnosti, působící v oblasti obchodu s automobily. Studie předpovídají očekávanou ztrátu hodnoty nově zavedených modelů.
„Vítězství ve čtyřech studiích vývoje zůstatkové hodnoty dokládají kvalitu a stabilní hodnotu našeho nového vrcholného modelu,“ říká Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast prodeje a marketingu. „S novým Superbem nadchneme zákazníky jak ze soukromého, tak z podnikatelského sektoru,“ dodává Eichhorn.
V nejnovějších studiích vývoje zůstatkové hodnoty byly vedle nové generace modelu Superb hodnoceny také vozy Ford Mondeo, Hyundai i40, Opel Insignia, CitroënC5, Toyota Avensis, Peugeot 508 a Mazda 5. Pří hodnocení byla zohledněna kritéria, jako je spotřeba/emise CO2, poměr ceny a výkonu, kvalita a spolehlivost, svou roli hraje i design a aspekty značky.
Foto:Škoda Auto