Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Pohár TMG GT86 Cup, organizovaný v rámci populární závodní série VLN na německém okruhu Nürburgring, je určen výhradně pro jezdce pilotující vůz GT86 CS-V3, kteří se mohou těšit na atraktivní finanční prémie i vzrušující okamžiky na legendární Severní smyčce (Nordschleife).
GT86 CS-V3 je již vyzkoušeným vítězem třídy v rámci série VLN, přičemž letošní prototyp již absolvoval přes 7 000 km v závodních podmínkách, kde prokázal spolehlivost a minimální potřebu náhradních dílů. Závody VLN pravidelně přilákají přes 200 účastníků. TMG GT86 Cup bude organizován jako nová kategorie v rámci existující struktury tohoto šampionátu, a bude tak čerpat z výhod jeho dobré organizace. TMG společně s partnerskou společností IKmedia poskytne dodávky náhradních dílů přímo v místě konání (za speciálních podmínek pro účastníky závodů), a rovněž zajistí zvláštní organizační služby pro TMG GT86 Cup na Nürburgringu. Kromě atraktivních finančních prémií za výsledky v závodech i celé sezóně je další výhodou samotný soutěžní vůz GT86 CS-V3, jenž se nabízí za 38 500 euro bez DPH (45 815 euro vč. DPH v Německu), což umožňuje relativně nízkonákladovou účast v jednom z předních evropských šampionátů. Kromě podniků TMG GT86 Cup je tento vůz způsobilý i k účasti v závodu 24 hodin Nürburgringu ve třídě V3, jehož vítězem se v roce 2012 stal prototyp GT86 CS-V3.
Kalendář podniků VLN na rok 2013 bude ještě oznámen, nicméně tradicí je 10 závodů v rámci série, od března do října každého roku.
TMG GT86 CS-V3 – technické specifikace |
|
Rozměry |
4 240 x 1 775 x 1 275 mm (délka x šířka x výška) |
Cena |
38 500 euro bez DPH (45 815 euro vč. DPH v Německu) |
Rozvor náprav |
2 570 mm |
Motor |
Sériový boxer 2,0 l |
Čtyřválec, přímé vstřikování |
|
Pohon zadních kol |
|
Výfuková soustava |
Závodní výfuky |
Max. výkon |
200 k při ~ 7 000 1/min |
Max. točivý moment |
205 N.m |
Převodovka |
Sériová šestistupňová manuální |
Zavěšení kol |
Kit zavěšení pro motorsport |
Brzdy |
Vpředu kotouče (ventilované), vzadu kotouče |
Závodní brzdové obložení |
|
Opletené brzdové potrubí |
|
Přídavné chlazení brzd |
|
Pneumatiky/kola |
Závodní slicky 17" |
Litá kola 17" |
|
Bezpečnost |
Certifikovaná bezpečnostní klec |
Závodní sedadla |
|
Šestibodové bezpečnostní pásy |
|
Elektronické hasicí zařízení |
|
Elektronický systém s hlavním spínačem |
|
Ostatní |
Optimalizace rozložení hmotnosti |
Závodní volant |
|
Závodní nožní opěra |
|
Bezpečnostní síť |
|
Rychloupínání kapoty, vpředu + vzadu |