Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Plán „Push to Pass“ na období let 2016–2021 si klade za cíl odpovědět na změny v užívání automobilů a na potřeby mobility zákazníků.
Tento plán transformace, vycházející z vývoje očekávání zákazníků, umožní uvolnit potenciál podniku, který se soustředí na dynamiku výkonnosti, kvality a hbitosti prokázaných během plánu „Back In the Race“. Plán, zahrnující kontrolované investice do výzkumu a vývoje a přísné řízení výrobních a fixních nákladů, pozvedá úroveň strukturální výkonnosti skupiny PSA a stanovuje následující cíle:
dosáhnout průměrné provozní marže automobilové divize ve výši 4 % v období 2016–2018, s cílem 6 % do roku 2021;
dosáhnout růstu obratu skupiny v období 2015–2018 o 10 %, s cílem dalších 15 % do roku 2021.
Pro dosažení těchto cílů skupina upraví svůj ekonomický model a vyšší hodnoty dosáhne optimalizací využití své stávající zákaznické základny, kterou ještě rozšíří díky digitalizaci a multibrandovým nabídkám v oblasti poprodejních služeb, leasingu, prodeje ojetých vozů, služeb v oblasti mobility a správy vozového parku. Portfolio mobilních řešení ještě rozšíří cílené investice do rizikového kapitálu.
Vývoj značek Peugeot, Citroën a DS, které se budou prezentovat jako silné a vzájemně odlišné značky, se bude opírat o:
vysokou kvalitu výrobků i služeb, jež je základem pro pricing power značek,
ofenzivní produktový plán, který má k dispozici 26 osobních a 8 užitkových vozů včetně jednotunového pick-upu a který je schopen uvést na trh „1 nový vůz v každém regionu, za každou značku a každý rok“,
úrodnou technologickou strategii, díky níž bude na trh uvedeno 7 plug-in hybridních vozů a 4 elektromobily a spuštěn program vozů s mobilním připojením a vozů bez řidiče.
Díky tomuto plánu bude skupina schopna zajistit rentabilní růst ve všech regionech světa, v nichž je přítomna.
Plán „Push to Pass“ představuje první krok směrem k dosažení vize skupiny stát se „globální automobilkou stojící na špici z hlediska účinnosti a být preferovaným poskytovatelem služeb mobility.“ Skupina PSA rovněž oznámila, že v roce 2016 spouští politiku dividend opírající se o zásadu „payout ratio“ ve výši 25 %.
Předseda představenstva Carlos Tavares během prezentace plánu „Push to Pass“ prohlásil: „Díky tomu, že se nám podařilo obnovit naši výkonnost, spouštíme celosvětovou produktovou a technologickou ofenzívu. Jsme nyní agilnější a schopni měnit zažitá paradigmata a předjímat změny v automobilovém odvětví. Skupina PSA se díky své digitální transformaci změní v podnik udržující se svými zákazníky neustálý kontakt. S plánem Push to Pass zajistíme skupině PSA rentabilní organický růst.“
Ilustrační foto: PSA