Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
S účinností od 1. června letošního roku byl jmenován do pozice marketingového ředitele BMW Group Česká republika Pavel Jankovský.
Jankovský má dlouholeté zkušenosti z oblasti marketingu, brand managementu, eventů či online marketingu, které získal v takových společnostech jako O2 Czech Republic, TV Prima či MARK/BBDO. Ve společnosti BMW Group Česká republika bude moci své dosavadní zkušenosti bohatě uplatnit při návrzích strategií propagace automobilů BMW a MINI.
Jankovský ke svému jmenování dodává: „Práce pro lídra ve svém oboru, kterým BMW bezpochyby je, je pro mě velkou výzvou. Je to pro mě současně závazek a můj osobní cíl tuto pozici na českém trhu nejen udržet i nadále, ale ještě ji posílit. Jelikož jsem dlouholetým příznivcem značky BMW, jsem si jistý, že se to i díky prvotřídní kvalitě a vlastnostem těchto vozů bude dařit. Už teď se těším na radost z jízdy, kterou budu zažívat nejen za volantem, ale také při své práci na nové pozici.“
Pavel Jankovský (34 let) vystudoval Univerzitu Karlovu v Praze. Mezi jeho záliby patří triatlon a automobily, stejně tak jako fakt, jak inovace v digitálním světě dokáží motivovat a inspirovat lidi po celém světě.
Foto:BMW