Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Novým Group Marketing Managerem skupiny Auto Palace je Stanislav Perkner, od 1. května 2014 tak nahradí Petra Bernata.
Ve své pozici bude zodpovědný za tvorbu a implementaci marketingové strategie skupiny a koordinaci marketingově-komunikačních aktivit jednotlivých značek v České republice i na Slovensku.
Stanislav Perkner má v oblasti marketingu bohaté zkušenosti. Před příchodem do Auto Palace Group působil jako ředitel Odboru marketingu a komunikace Českých drah. V minulosti také pracoval ve společnosti AXA, kde zastával různé marketingové pozice. Stanislav Perkner je absolventem Univerzity Karlovy.
Skupina Auto Palace zahájila svou činnost v roce 1991 v ČR a v roce 1993 v SR jako importér a prodejce automobilů značky Mazda a dnes patří mezi nejvýznamnější na českém a slovenském automobilovém trhu. U nás nabízí Auto Palace zákazníkům ve třech prodejních centrech v Praze a jednom v Brně prodej nových automobilů celkem devíti značek – Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo, Peugeot a Infiniti, na Slovensku prostřednictvím dvou autosalonů v Bratislavě potom vozy Mitsubishi, Mazda, BMW, Mini a Qoros.