MotorInfo

Nový manažer v Auto Palace Group

24.4.2014 13:24
Nový manažer v Auto Palace Group

Novým Group Marketing Managerem skupiny Auto Palace je Stanislav Perkner, od 1. května 2014 tak nahradí Petra Bernata.

Ve své pozici bude zodpovědný za tvorbu a implementaci marketingové strategie skupiny a koordinaci marketingově-komunikačních aktivit jednotlivých značek v České republice i na Slovensku.

Stanislav Perkner má v oblasti marketingu bohaté zkušenosti. Před příchodem do Auto Palace Group působil jako ředitel Odboru marketingu a komunikace Českých drah. V minulosti také pracoval ve společnosti AXA, kde zastával různé marketingové pozice. Stanislav Perkner je absolventem Univerzity Karlovy.

Skupina Auto Palace zahájila svou činnost v roce 1991 v ČR a v roce 1993 v SR jako importér a prodejce automobilů značky Mazda a dnes patří mezi nejvýznamnější na českém a slovenském automobilovém trhu. U nás nabízí Auto Palace zákazníkům ve třech prodejních centrech v Praze a jednom v Brně prodej nových automobilů celkem devíti značek – Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo, Peugeot a Infiniti, na Slovensku prostřednictvím dvou autosalonů v Bratislavě potom vozy Mitsubishi, Mazda, BMW, Mini a Qoros.