Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Luboš Vlček (47) převezme 1. ledna 2014 vedení prodejní organizace Škoda v České republice. Bude tak odpovědný za veškeré prodejní, marketingové a poprodejní aktivity značky Škoda na domácím trhu.
Luboš Vlček má mnohaleté zkušenosti v mezinárodním automobilovém byznysu. Do společnosti Škoda Auto nastoupil v roce 1992 a zastával různé řídicí funkce v oblasti prodeje. V období 2003-2004 řídil ve společnosti VW AG Kassel mezinárodní prodejní aktivity v zámoří. Po návratu do společnosti Škoda Auto odpovídal za mezinárodní prodeje značky v regionu Beneluxu a jihozápadní Evropy a v letech 2007–2012 řídil celosvětový prodej originálních dílů. V květnu 2012 převzal ve společnosti Volkswagen Group China na pozici výkonného ředitele odpovědnost za fleetové prodeje, prodeje ojetých vozů a poprodejní aktivity celé skupiny Volkswagen v Číně. Z této pozice se vrací do své domovské země a přebírá k 1. lednu 2014 vedení prodejů značky Škoda v České republice.