Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Tváří nové globální kampaně Nissan je vůz Nissan GT-R a světový rekordman Usain Bolt.
Společnost Nissan se spojila s Usainem Boltem, olympijským a světovým rekordmanem vběhu a zároveň „nejrychlejším mužem světa". Nissan spustil novou globální kampaň značky s názvem WHAT IF_ (Co kdyby). Jde o několikaletou multimediální globální kampaň zaměřenou na významná mezinárodní letiště a na online prostředí. Usain Bolt je majitelem jedinečného supersportu Nissan GT-R.
Trojnásobný olympijský vítěz a několikanásobný držitel světového rekordu Usain Bolt dokázal zaběhnout stometrovou trať za 9,58 vteřin. Také zjistil, že za volantem vozu Nissan GT-R dokáže zrychlit z 0 na 100 km/h za 2,8 vteřiny. Proto si tento olympijský vítěz a nejrychlejší muž světa koupil GT-R. A teď může být rychlý, i když zrovna neběží. Zatraceně rychlý.
Automobilka Nissan uvedla svou vůbec první globální kampaň značky zahrnující sérii letištních billboardů s Usainem Boltem a vozem Nissan GT-R. Pod titulem WHAT IF_ se kampaň zaměřuje na ikonické produkty a technologie, které ztělesňují fascinující inovace značky Nissan. Spojení mezi Usainem Boltem a automobilkou Nissan vzniklo zcela přirozeně. Bolt je majitelem vozu Nissan GT-R již od roku 2009.
„Prohlížel jsem internet a narazil na Nissan GT-R. A (automobilová média) o něm tvrdila, že je to nejlepší silniční auto, které kdy bylo vyrobené," řekl Bolt. „Nissan GT-R je skvělý vůz a dokonale mi vyhovuje. Mám na něm rád úplně všechno.. Rád ho řídím a cítím se absolutně bezpečně, což je pro mě to nejdůležitější."
Cílem multimediální kampaně je vyvolat pomocí poutavých titulků, vizuálně zajímavých obrazů a inovativních instalací zájem zákazníků. První reklama s Usainem Boltem a vozem Nissan GT-R se objevila 1. června na významných letištích po celém světě. Celou kampaň, která postupně navštíví všechna velká mezinárodní letiště, připravila a řídí globální agentura společnosti Nissan - TBWA. Jde o první aktivitu nově utvořené globální marketinkové organizace společnosti Nissan, která loni dostala za úkol posílit značku a podpořit tak střednědobý obchodní plán Nissan Power 88. Plán Nissan Power 88 zahrnuje bezprecedentní investice do nových trhů, produktů a technologií, jejichž cílem je zvýšit celosvětovou přítomnost značky Nissan. Kampaň podpoří vynikající tempo, které značka nastartovala na klíčových trzích po celém světě.
Kampaň je naplánovaná na několik let a její součástí bude i další inovace společnosti Nissan, možnost vzdáleného dobíjení vozu Nissan LEAF pomocí aplikace v chytrém telefonu.
Usain Bolt
Národnost: Jamajka
Datum narození: 21. srpna 1986
Výška: 195 cm
Osobní rekord: 100 m za 9,58 vteřin v roce 2009 (světový rekord), 200 m za 19,19 vteřin v roce 2009 (světový rekord), štafeta 4×100 m za 37,04 vteřin v roce 2011 (světový rekord)
Olympijské hry v Londýně: Plánuje účast v závodě na 100 m, 200 m a ve štafetě na 4×100 m.
Majitelem vozu Nissan GT-R: Od roku 2009
Nissan GT-R
Národnost: narozen v Japonsku, jezdí na silnicích po celém světě
Datum narození: 6. prosince 2007 (uveden na trh v Japonsku)
0-100 km/h: 2,8 vteřin
Počet prodaných vozů: přes 21 000