L200, která je pro Mitsubishi Motors Corporation strategickým modelem, byla vyvinuta jako sportovně užitkový terénní pick-up tzv. „Ultimate Sport Utility Truck“.
Výkon
- Zcela nový celohliníkový turbodieselový motor 2,4 l MIVEC (4N15) spolupracující s úplně novou šestistupňovou manuální převodovkou a nízké hodnoty jízdního odporu zajistily snížení emisí CO2 o 17 % až na 169 g/km.
- Nový motor 4N15 s výkonem 133 kW/113 kW (a točivým momentem 430 N.m/380 N.m) při nízkých otáčkách nabízí vysoký výkon i při zatížení korby vozu nákladem. Turbodmychadlo s proměnnou geometrií a s malou turbínou zajišťuje mnohem lepší odezvu a poskytuje maximální potěšení z jízdy spolu s novou šestistupňovou manuální převodovkou a automatickou převodovkou s řadicími páčkami pod volantem.
Design
- Nová L200 si zachovává sportovní a elegantní rysy svého předchůdce, nový design exteriéru ztělesňuje dynamiku evokující jemně vyrýsované svaly atleta. Nový design exteriéru přispívá
k dosažení nízkého koeficientu aerodynamického odporu vzduchu 0,42 Cd a k větší úspoře paliva.
Pohodlný interiér
- Díky úplně novému vznětovému motoru a protihlukovým úpravám na karoserii vozu má nové L200 překvapivě tišší interiér, který umožňuje konverzaci mezi cestujícími na předních a zadních sedadlech dokonce i při jízdě na dálnicích a v terénu.
- Zvětšená rozteč uložení zadních listových pružin výrazně přispívá k plynulé jízdě a snižuje přenos vibrací.
- Výrazné zlepšení vnímané kvality v kombinaci s vylepšeným posedem řidiče a jeho jízdní polohy pro ještě pohodlnější zážitek z jízdy.
- Větší vnitřní prostor a konkurenceschopná délka korby.
Agilní řízení
- Nová L200 nabízí ještě agilnější řízení díky strmějšímu převodu řízení, přičemž si zachovává malý poloměr otáčení - 5,9 m tak jako u předchozí generace.
Houževnatost
- S využitím know-how celosvětově úspěšné předchozí generace byla u nové L200 zvýšena spolehlivost a odolnost díky pevnější karoserii a o 7 % vyšší torzní tuhosti zcela nového rámu podvozku tak, aby vůz vydržel náročné podmínky, za kterých musí pick-upy zvládat širokou škálu různých terénů a situací.
- Jednodušší údržba pohonného ústrojí (interval výměny oleje prodloužen z 15 000 km na 20 000 km, interval výměny chladicí kapaliny z 60 000 km na 180 000 km, bezúdržbový provoz automatické převodovky AT oproti původnímu servisnímu intervalu 80 000 km, atd.)
Bezpečnost
- Vylepšená aktivní bezpečnost:
- Systém pohonu SS4-II (Super Select 4WD II (s redukcí a nově s elektronickým přiřazením pohonu 4WD) přináší větší stabilitu v zatáčkách i na zpevněném povrchu, přičemž si řidič může otočením voliče pohonu vybrat ze čtyř jízdních režimů.
- Systém aktivní regulace stability a trakce spolu s asistentem stability pro jízdu s přívěsem (Trailer Stability Assist), asistent rozjezdu do kopce a signalizace vybočení z jízdního pruhu přispívají k většímu jízdnímu komfortu.
- HID světlomety (s integrovaným LED denním svícením a bi-xenonovými hlavními světly) pro lepší viditelnost během zimních měsíců a při jízdě v noci.
- Vylepšená pasivní bezpečnost: 7 airbagů včetně bočních a hlavových airbagů pro pasažéry na předních sedadlech, a kolenní airbag řidiče.
Nové prvky výbavy (dostupné v závislosti na modelu a trhu):
- Doplnění zadních dveří pro větší pohodlí u verze Club Cab.
- Inteligentní systém bezklíčového ovládání centrálního zamykání se spínačem START / STOP.
- Tempomat a nastavitelný omezovač rychlosti.
- Duální automatická klimatizace.
- Ovládací páčky řazení převodových stupňů pod volantem.
- Výškově a podélně nastavitelný volant.
- Digitální audiosystém s rádiem.
- Zadní parkovací kamera.
- a další ...
Nová L200 byla zkonstruována společností Mitsubishi Motors Thajsko a je určena pro všechny světové trhy. V Evropě bude uvedena v létě 2015, a to v obou verzích karoserie Club Cab a Double Cab.