Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Skupiny PSA a Dongfeng Motors (DFM) podepsaly dvě nové dohody o posílení svého strategického partnerství.
Carlos Tavares a Zhu Yanfeng, prezidenti dvou akcionářských společností DPSA, podepsali při prezentaci strategického plánu DPCA dohodu o vývoji elektrické verze platformy CMP (Common Modular Platform), na které společně pracují od dubna 2015. Tato budoucí elektrická platforma „e-CMP“ umožní nabízet od roku 2019 po celém světě 100% elektrické vysoce výkonné vozy segmentů B a C značek Peugeot, Citroën, DS a Dongfeng.
Skupiny PSA a DFM rovněž podepsaly rámcovou dohodu v oblasti lidských zdrojů, jejímž cílem je zvýšit součinnost při rozvíjení talentů na mezinárodní úrovni. Konkrétním výstupem této spolupráce bude dočasná výměna zaměstnanců operativních týmů v oblasti výzkumu a vývoje, marketingu, výroby, financí a lidských zdrojů. V každé oblasti lidských zdrojů bude rovněž probíhat sdílení osvědčených postupů s cílem nalézt potenciální oblasti spolupráce. Tato dohoda doplní v případě skupiny PSA strategický plán Push to Pass a umožní přijmout nové výzvy v oblasti lidských zdrojů.
Předseda představenstva skupiny PSA Carlos Tavares při slavnostním podpisu dohody zdůraznil účinnost spolupráce mezi týmy PSA a DFM a důležitost zvýšení této součinnosti prostřednictvím sdílení talentů. Prohlásil: „Budoucí platforma e-CMP je klíčovým milníkem naší spolupráce se skupinou Dongfeng. Umožní nám urychlit celosvětový rozvoj obou našich skupin a přispěje k dosažení přísného cíle v oblasti emisí CO2 stanoveného pro rok 2020.“
Cílem nového střednědobého strategického plánu „5A+“ je učinit z podniku DPCA „efektivního výrobce automobilů, který bude schopen poskytnout svým zákazníkům komplexní řešení mobility."
Plán má tři strategické cíle:
- výrazně zvýšit spokojenost zákazníků s produkty a službami, umístit se do roku 2018 v TOP 3 odvětví a v roce 2020 obsadit 1. místo;
- dosáhnout do roku 2020 obratu přesahujícího 100 miliard CNY;
- dosáhnout do roku 2020 ziskového udržitelného růstu podpořeného růstem produktivity o 30 %.
Foto:PSA