Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Nové Autopojištění Allianz po prvním měsíci boduje na českém pojistném trhu.
Allianz během posledního měsíce zdvojnásobila celkový prodej autopojištění. Šestnáct procent všech českých motoristů, kteří si v říjnu sjednali pojištění vozidla, tak uzavřelo smlouvu právě s touto pojišťovnou. Svoji novinku přitom prodává pouze online, prostřednictvím svých vlastních obchodníků a pouhých deseti vybraných partnerů. Další se připojí v nejbližších dnech. Stručně řečeno, stále je patrné, že poptávka převyšuje nabídku. Allianz jako první počítá povinné ručení a havarijní pojištění podle ujetých kilometrů, avšak bez povinné instalace sledovacího zařízení do vozu.
„Nový model autopojištění platí od začátku října a zájem o něj je podle údajů, jež máme k dispozici, obrovský,“ tvrdí šéf obchodu Allianz pojišťovny Petr Hrbáček. „Produkce nám v porovnání s předchozím měsícem narostla o více než 40 procent. Výrazně se zvýšila i návštěvnost našich poboček, která se samozřejmě liší podle jejich dostupnosti. Naprosto konkrétní informace dostáváme z Call Centra, kde lze autopojištění sjednat na dálku a kde stále evidujeme více než 25% nárůst. A doslova nám praská ve švech i náš web s rychlou kalkulačkou. Na něm neklesá navýšení pod 350 procent,“ vypočítává Hrbáček.
Řidiči jsou nejvíce překvapeni tím, že jim bude Allianz vracet pojistné. V případě, že jej neprojedou, nezůstane v pojišťovně, ale majiteli auta sníží budoucí předpis. Jde tedy o podobný model, jaký lidé znají v rámci odběru vody, elektřiny či plynu. Druhé velké překvapení se týká toho, že řidiči nemusí mít v autě sledovací zařízení, tzv. Velkého bratra v podobě telematické jednotky a že jim stačí pouze vyfotit tachometr. Podle informací z Allianz na nabídku reagují hlavně motoristé s nízkým nájezdem, kterým ve většině případů pojišťovna dokáže nabídnout nejnižší cenu na trhu.
Kampaň, týkající se nového povinného ručení a havarijního pojištění, počítaných podle najetých kilometrů, změnila život také pracovníkům Call Centra. „Každý den žijeme motoristickou tematikou, naše kapacita je na maximu a nezastaví nás ani právě probíhající chřipková epidemie,“ tvrdí šéf Call Centra Allianz pojišťovny Martin Hlaváč. Přiznává, že čekací doba se nyní na jeho pracovišti trochu protáhla. „Uvažujeme nad rozšířením kapacit, z našeho pohledu už ale není kam se rozpínat, naši operátoři by si mohli sedět pouze na kolenou,“ vysvětluje Hlaváč.
Vzhledem k tomu, že pravá sezóna autopojištění ještě v podstatě ani nezačala, Allianz neočekává, že by se v následujících týdnech mohla situace změnit.
Ilustrační foto:Allianz