MotorInfo

Nová vizuální identita RCI Financial Services

26.2.2016 09:50
Nová vizuální identita RCI Financial Services

Společnost RCI Financial Services, poskytující značkové financování vozů Renault, Dacia a Nissan, přichází s novou vizuální podobou.

Nová korporátní identita v sobě zahrnuje nejen nové logo, ale také nové barvy, specifické písmo RCI, originální piktogramy a další. Ke změně loga dochází poprvé od roku 2010, kdy se měnil název společnosti a s ním také logo. Nejpodstatnější změnou prochází právě logo. Hlavním cílem nové identity je oživení jeho grafické podoby tak, aby splňovalo stále se zvyšující nároky dnešní digitální doby. Změnu doprovází optimistická oranžová barva, která symbolizuje nejen zrození něčeho nového, ale zároveň vystihuje dnešní moderní a dynamické prostředí.

RCI Financial Services však neinovuje pouze svou tvář, ale pochopitelně i to, co je pro koncového klienta nejdůležitější – svou produktovou nabídku financování. Hlavní novinkou je úvěr určený exkluzivně pro soukromou klientelu s názvem Fair credit. Je určen pro financování osobních modelů značky Renault a jeho hlavní devizou je poskytnutí nízkého až nulového úroku pro klienta, bez žádných „ALE“. Úvěr je totiž poskytován bez poplatku za smlouvu a jiných nepříjemných skrytých překvapení.

V nabídce pro firemní klientelu značky Renault i pro tento rok zůstává: Financování 103%, při kterém klient přeplatí pouze 3 % z ceny vozu, a to také bez poplatku a s výhodným pojištěním. Podobně atraktivní financování nabízí RCI Financial Services samozřejmě také pro značky Dacia a Nissan.

 

Ilustrace:RCI Financial Services