MotorInfo

Nová reklama na Citroën DS3 Cabrio

15.3.2013 12:21
Nová reklama na Citroën DS3 Cabrio

Ve Francii odstartovala reklamní kampaň k novému modelu DS3 Cabrio. Je zase o něco odvážnější - hlavní postavou reklamy na tuto novinku řady DS je tentokrát batole …

Po Marilyn Monroe a Johnu Lennonovi, kteří doprovázeli uvedení modelu DS3, jako odmítnutí nostalgie a retro přístupu. Po Alfredu Hitchcockovi, nesporném mistru žánru Film noir, který se spojil se speciální verzí DS3 „Série Noire“ a zdůraznila se tak jeho láska k barvám modelu DS3 je hvězdou nového reklamního spotu k DS3 Cabrio batole. Batole, které je symbolem svobody a radosti, kterou člověk pocítí za volantem vozu DS3 Cabrio, radosti, která nás přenese zpět do dětství, s úsměvem na rtech a vlajícími vlasy ve větru.

Režisér Tom Kuntz si pro natáčení podle tohoto odvážného scénáře přál použít skutečné dítě a v rámci svého perfekcionalismu s ním dokonce natočil 400 záběrů za vteřinu, aby zachytil i ty nejdetailnější výrazy. Pochopitelně nepřipadalo v úvahu posadit na koně v cvalu skutečné dítě, ale použité technické prostředky umožnily dosáhnout realistického výsledku.

 

Nové DS3 Cabrio, které již získalo téměř 1 700 objednávek, odstartovalo na plný plyn. Kabriolet DS3 Cabrio se tak zařadil po bok modelu DS3, kterého se již prodalo více než 200 000 kusů.