MotorInfo

Nová dealerství značky Volvo

4.12.2015 09:45
 Nová dealerství značky Volvo

Volvo v České republice se opět rozrůstá, tentokrát hned o dva nové členy na opačných koncích republiky.

V Liberci můžete od listopadu pořídit vozy Volvo v autosalonu FEDERAL CARS, který prošel během léta a podzimu zásadními úpravami v duchu nové globální marketingové strategie značky. V Brně je novým autorizovaným dealerem švédské automobilky společnost AUTO CARDION. Obě zastoupení se tak stávají součástí nové historické etapy automobilky Volvo, která přináší zásadní změny nejen v produktové oblasti, ale od základu mění také způsob nabízených služeb. S novými prodejními a servisními místy pokračuje Volvo ve své strategii celosvětově jednotné koncepce všech dealerství. Velký důraz při tom klade na jednoduchou eleganci, severský původ a především příjemnou atmosféru.

Tu mohou po slavnostním otevření 3. prosince 2015 zažít také zákazníci zcela nového brněnského salonu AUTO CARDION, s. r. o., na Heršpické ulici, jehož společníky jsou Karel Stolejda, Martin Veselý, Vít a Ivo Nekudovi a jednatelem Pavel Kolář.

Showroom se k odkazu značky hlásí již svým exteriérem, jehož vzhled je v rámci jednotné koncepce vytvořen v duchu severské tradice. Stejně jako v dalších dealerstvích i zde se budou klienti cítit jako v útulném  obývacímu pokoji vybaveném švédským nábytkem. Během své návštěvy mohou ochutnat nápoje podávané ve sklenicích pocházejících ze švédských skláren či za zvuků příjemných severských melodií využít  malé pohoštění charakterizující chutě švédské kuchyně. O všechno se postarají dlouhá léta zkušení a profesionálně vyškolení zaměstnanci showroomu, mimochodem oblečení z dílny švédského návrháře Oscara Jacobssona. Zákazníci mohou sledovat servis svého vozu přes velké prosklenné stěny.

Ovšem nejen na Moravě, také na severu Čech mají zájemci o modely Volvo možnost okusit typický skandinávský způsob péče o klienta. Zaměstnanci  nového libereckého FEDERAL CARS, spol. s r. o., pod vedením jednatele a ředitele Tomáše Starého, kteří se mohou opřít o 25 let zkušeností se značkovým prodejem, se o každého zákazníka postarají s profesionální odborností a ochotou. Nový interiér showroomu je rovněž zařízen dle nových globálních standardů společnosti Volvo Cars: jasně identifikovatelný vzhled v maximálně jednotném stylu odkazuje na skandinávské kořeny automobilů Volvo s cílem podtrhnout to nejlepší z tradic švédské společnosti. 

Nové standardy, které Volvo zavádí pro svá dealerství, se odrazí také v servisních službách. Chystaný program Volvo Personal Service zcela mění zažité postupy, běžné u jiných prodejních sítí. Už žádné recepce, obvolávání, čekání a neprovázané odpovědi různých lidí. Každý zákazník značky Volvo bude mít nejpozději k roku 2018 k dispozici „svého“ technika, s nímž bude přímo komunikovat a řešit všechno, co je potřeba.

 

Foto:Volvo