Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Společnost Nissan Motor potvrdila dohodu o čtyřleté globální spolupráci s Ligou mistrů UEFA, včetně Superpoháru UEFA.
Smlouva představuje dosud největší sponzorskou investici japonské automobilky a učiní ze společnosti Nissan globálního oficiálního partnera. Spolupráce se rozeběhne ročníkem 2014/15 a potrvá do ročníku 2017/18.
„Společnost Nissan vždy vyznávala slogan ‚vzrušující inovace‘. Jako partneři UEFA budeme moci nacházet nové způsoby, jak obohatit Ligu mistrů UEFA," oznámil Roel de Vries, viceprezident a globální manažer pro marketing a komunikaci společnosti Nissan. „Nejprestižnější evropská fotbalová soutěž bude pro společnost Nissan důležitou globální platformou. Naším cílem je ukázat fanouškům po celém světě vzrušení, jaké nabízí fotbal i naše vozy. Obojí je výsledkem úsilí fantastických osobností s obrovským zaujetím pro svou práci."
Jako oficiální partner bude Nissan disponovat rozsáhlými právy vztahujícími se k zápasům, tréninkům před zápasy, médiím, péči o partnery, akcím a finále.
Podle de Vriese překonává globální televizní sledovanost jednoho ročníku Ligy mistrů UEFA 4 miliardy diváků a Nissan tak díky této dohodě získá nové příznivce a udrží svoji značku v popředí událostí evropského fotbalového kalendáře.
„Růst v Evropě je pro společnost Nissan významný a v asociaci UEFA spatřujeme ideálního partnera, který nám pomůže dosáhnout našeho obchodního cíle stát se do roku 2016 asijskou automobilovou jedničkou na evropském trhu.Jsme nadšení a velmi se těšíme na zahajovací výkop nové sezóny na Superpoháru UEFA v Cardiffu 12. srpna,"uvedl Bastien Schupp, vicepresident pro marketing divize Nissan Europe.
Nissan se již může pochlubit sponzorstvím Olympijských her v Riu de Jaineru v roce 2016, podporou britského a mexického olympijského týmu, dále sponzorstvím Afrického poháru národů, univerzitní série amerického fotbalu NCAA, Heismanovy trofeje, ligy kanadského fotbalu a ambasadora modelu GT-R, Usaina Bolta, který sám je rovněž velkým fanouškem fotbalu.