Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Společnost Nissan oznámila solidní výsledky v Evropě, podpořené silnými prodejními čísly za letošní rok na některých hlavních evropských trzích. Společnost Nissan si v letošním roce rovněž dokázala udržet svůj tržní podíl.
Jeho hodnota na konci listopadu 2012 činí 3,7 % a je tak srovnatelná se stejným obdobím loňského roku. Díky tomu se minulý měsíc podařilo prodat 48 581 vozů.
Ve Velké Británii a v Rusku vzrostl prodej o 15,7 %, respektive o 5 %. Oblast střední a východní Evropy v porovnání se stejným obdobím loňského roku zaznamenala rovněž růst, a to i přes pokračující ekonomickou stagnaci a omezení spotřebitelských výdajů v Evropě.
Dobře si i nadále vedly vlajkové modely společnosti Nissan jako například Juke a X-Trail - prodalo se jich totiž o 5,2 %, resp. o 5,6 % více oproti stejnému období loňského roku. Silné výsledky podpořil rovněž letošní nárůst prodeje modelu Qashqai oproti roku 2011 na trzích, jako jsou například Rusko a Velká Británie. Růst o 21,5 % oproti fiskálnímu roku 2011 zaznamenaly také užitkové vozy Nissan NV200 a NV400.
Viceprezident společnosti Nissan Europe pro prodej, Guillaume Cartier, uvedl: „Pokračující růst společnosti Nissan v kategoriích crossoverů a 4×4 nám v Evropě dodal pevnou půdu pod nohama. Úspěch modelů jako Nissan Juke a Qashqai podtrhuje význam naší investice do vozů s odvážným designem a novátorskými technologiemi."
„Díky těm pravým inovacím, správným produktům a nejnovějším technologiím jsme si jisti, že náš systém může zajistit růst a důvěru trhu, kterou toto průmyslové odvětví v nynějších složitých časech tolik potřebuje. Pokud jde o výzvy, které před námi leží, jsme realističtí, věříme však ve svou schopnost proplout ekonomickou bouří."