MotorInfo

Nissan spouští Juke Retail Activation

26.4.2012 09:32
Nissan spouští Juke Retail Activation

Součástí kampaně Nissan jsou Juke showroomy ve vybraných nákupních centrech

Od dubna byla v rámci nové komunikační strategie spuštěna kampaň na model Juke. Ta tak v podstatě navazuje na nedávno skončenou úspěšnou komunikaci modelu Qashqai. Celá kampaň, která se pochopitelně odvíjí od TV spotu je „sportovně" zaměřená. Právě extrémní sporty jsou to, co inspirovalo konstruktéry a designéry při prvních návrzích modelu Juke.

Součástí mediální kampaně jsou také Juke showroomy ve vybraných nákupních centrech. Tato část komunikace se jmenuje JUKE RETAIL ACTIVATION a je zaměřena na bezprostřední zkušenost veřejnosti s tímto vozem. Jedná se o display, který zahrnuje Nissan Juke showroom, interaktivní dekorace, zázemí pro návštěvníky, velkou foto stěnu a další atrakce. Každý, kdo se přijde s Jukem seznámit má možnost si auto staticky vyzkoušet, objevit ukryté překvapení v podobě Nissan Juke Energydrinků a nebo se zúčastnit soutěže o ceny v podobě nejnovějších tabletů a smartphonů. Vše je propojeno prostřednictvím internetu a Facebooku. Také fotografie, které si návštěvník užije v improvizovaném Juke ateliéru jsou následně uveřejněny na FB profilu Juke. Na akci spolupracuje vyškolený tým promotérů.

„Cílem akce je netradiční a aktivní formou představit Nissan Juke veřejnosti a současně nabídnout možnost zúčastnit se zajímavé zákaznické soutěže spojené s návštěvou dealera a uskutečněním testovací jízdy. Jedná se o specializovanou marketingovou in-door aktivitu, která se má svým pojetím a rozsahem zásadně odlišit od klasického a často přehlíženého „vystavování" vozů v shopping centrech. Tímto způsobem také dává značka Nissan najevo svojí unikátnost v rámci nabídky crossoverů v ČR", říká Marek Vodička, PR/Marketing Section Manager, Nissan Sales CEE.