MotorInfo

Nissan představuje novou firemní strategii

21.2.2017 10:49
Nissan představuje novou firemní strategii

Nissan Europe představuje strategii zlepšení celkového dojmu zákazníků prostřednictvím nových technologií a služeb.

Nissan Europe představil novou komplexní firemní strategii, jejímž cílem je prostřednictvím inovativních technologií a rozšířených služeb zlepšit celkový dojem zákazníků z vlastnictví vozu. Zákazníci díky tomu budou mít přístup ke službám ve voze připojeném k internetu a větší možnosti personalizace a výběru příslušenství pro svá vozidla. Tyto nové služby dále posílí růst objemu prodeje Nissanu v oblasti poprodejních služeb, jejichž podíl na obratu z poprodejních služeb v Evropě má podle očekávání do roku 2022 činit 30 %.

„Nissan Europe má komplexní dlouhodobou vizi vyvíjet vyspělejší technologie a služby, které našim zákazníkům nabízejí větší výběr a personalizaci než kdy dříve a stavějí na našich dosavadních investicích do této oblasti,“ uvedl Vincent Wijnen, viceprezident Nissan Europe pro poprodejní služby. „Chceme neustále vyvíjet a transformovat navrhování a výrobu automobilů a nabízet novou úroveň sofistikovanosti a přizpůsobení v souladu s životním stylem a ambicemi dnešních zákazníků. Konečným cílem je ‚hyperpersonalizace‘ a větší kontrola nad podobou vozu.“

Klíčovým prvkem této strategie je vyvinout služby konektivity pro všechny zákazníky, včetně rozvíjejících se trhů. Připojené vozy budou dostupné jako volitelná možnost dealera zpočátku v Japonsku a Indii. Na další trhy, včetně Evropy, se rozšíří do roku 2020. Nissan rovněž vyvíjí cenově dostupná řešení, aby mohl nabízet konektivitu stávajícím zákazníkům jako volitelnou poprodejní možnost. Zákazníkům, kteří již vlastní vozidla nevyrobená s připojením k internetu, bude nabízeno mnoho nových technologií, které vlastníkům vozů dovolí využívat služby konektivity.

V budoucnu budou vozy Nissan zákazníky upozorňovat na to, že potřebují servis a automaticky z dodavatelského řetězce objednají náhradní díly, aby byla zajištěna jejich dostupnost na dealerství při návštěvě zákazníka za účelem servisu. 

Tato strategie rovněž posiluje nabídku Nissanu v oblasti personalizace a příslušenství a staví tuto značku do čela iniciativ v oblasti personalizace v automobilovém průmyslu. V Evropě začal Nissan před dvěma roky s modelem Juke, který zákazníkům nabízí vysokou míru personalizace prostřednictvím vlastní barevné palety dílů a čalounění. Dnes má 80 procent vozů Juke personalizovaný interiér nebo exteriér (a často obojí), díky čemuž je tento model jedním ze tří nejziskovějších, pokud jde o příslušenství. Dalším modelem bude již brzy nová Micra, která nabídne zákazníkům velký výběr možností, od barev až po čalounění.

Prostřednictvím vylepšení v oblasti technologií připojených vozidel a stále většímu využívání velkých dat bude moci Nissan nabídnout nové služby a zlepšit tak dojem zákazníka na dealerství a posílit jejich loajalitu. Tento přístup rovněž výrazně zoptimalizuje globální dodavatelský řetězec Nissanu a přinese logistiku typu „just-in-time“, která zvýší efektivitu výroby, od výrobních závodů až k dealerovi.

 

Ilustrace:Nissan