Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Společnost Nissan Motor Co., Ltd. zveřejnila komplexní šestiletý obchodní plán, který urychlí růst společnosti na nových trzích a v nových segmentech.
Plán pro finanční období 2011 až 2016 s názvem „Nissan Power 88" má okamžitou účinnost.
Název plánu zdůrazňuje klíčové cíle společnosti: Nissan se opět zaměří na poskytování komplexních služeb zákazníkům prostřednictvím aktivit, které posílí značku a prodejní sílu. Do konce finančního roku 2016 chce společnost docílit 8 % podílu na globálním trhu a zvýšit svůj provozní zisk na udržitelných 8 %.
Klíčové body plánu Nissan Power 88 odrážejí jasnou globální vizi a strategický směr v celém období až do finančního roku 2016:
„S plánem Nissan Power 88 naše společnost dosáhne ziskového růstu," uvedl prezident a výkonný ředitel společnosti Nissan, Carlos Ghosn. „S rychlejším růstem dokážeme do našich produktů a služeb vnést více inovací a vzrušení, nabídnout každému zákazníkovi kdekoliv na světě čistší a cenově dostupné automobily, které budou účinně reagovat na energetické a ekologické problémy 21. století."
Společnost plánuje zvýšit investice do svých značek a maloobchodních sítí, čímž se také celkově zlepší zkušenost zákazníků s automobily Nissan. Prodejní síť má momentálně 6 000 hlavních prodejních míst po celém světě. Tento počet ve střednědobém výhledu vzroste na 7 500 míst.
Rozšíření aktivit se bude týkat zejména rostoucích trhů a dalšího obchodního rozvoje značky Infiniti a lehkých užitkových vozů.
„Obchodní plán Nissan Power 88 je velmi náročný, ale naše společnost již opakovaně prokázala, že si dokáže poradit i s těmi nejtěžšími úkoly," řekl Ghosn.