Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Společnost Nissan oznámila svůj nový šestiletý plán na ochranu životního prostředí s názvem Zelený program Nissan 2016 (NGP 2016).
Plán se zaměří na tři oblasti: snížení uhlíkové stopy, posun k obnovitelné energii a větší rozmanitost zdrojů, které společnost Nissan využívá. Zelený program Nissan 2016, již třetí střednědobý plán společnosti zaměřený na životní prostředí, si vytyčil do konce fiskálního roku 2016 splnit následující cíle:
„Stále více zákazníků požaduje produkty, které korespondují s jejich vlastními hodnotami. To se týká i automobilů a dodávek s nižší uhlíkovou stopou. Současně využíváme technologického pokroku k tomu, abychom v našich výrobních závodech docílili ekologičtějších a efektivnějších postupů," prohlásil prezident a výkonný ředitel společnosti Nissan, Carlos Ghosn. „Automobilka Nissan se chce stát součástí řešení, které směřuje k udržitelné společnosti. Důvodem je nejen naše planeta, ale také to, že jde o významnou konkurenční výhodu a strategický prvek, který společnosti v globálním výrobním sektoru dodá jedinečnou pozici."
Zelený plán Nissan 2016 představuje pilíř udržitelnosti v rámci Modrého občanství, strategické platformy Nissanu zabývající se společenskou odpovědností firmy. Modré občanství se soustředí na tři témata: udržitelnost, mobilitu a komunitu. Oznámení Zeleného plánu Nissan 2016 je prvním z mnoha podnikových programů v rámci platformy Modré občanství.
Podrobnější popis Zeleného plánu Nissan 2016 zahrnuje následující body:
1) Pozice jedničky v oblasti vozů s nulovými emisemi: celkový prodej 1,5 mil. vozidel s nulovými emisemi v rámci celé aliance Renault-Nissan. Jménem celé Aliance povede Nissan vývoj zcela nového vozidla poháněného palivovými články (FCEV), a to společně se strategickým partnerem, společností Daimler.
2) Nejnižší míra spotřeby paliva: zlepšení celkové průměrné spotřeby o 35 % ve srovnání s rokem 2005, které bude dosaženo představením produktů se špičkovou spotřebou paliva v širokém spektru segmentů na japonském, čínském, evropském a americkém trhu.
snížení emisí CO2 odpovídajících podnikovým aktivitám o 20 % na vozidlo v porovnání s rokem 2005, a to prostřednictvím:
4) Nejlepší uzavřený systém recyklace: Nissan si jako vůbec první automobilka vytyčila cíl v oblasti recyklace a zavede komplexní uzavřený systém recyklace, zejména oceli, hliníku a plastů. Mezi nejdůležitější body patří: