MotorInfo

Nissan je rychle rostoucí značkou

6.10.2015 09:01
Nissan je rychle rostoucí značkou

Nissan byl zařazen mezi nejcennější světové značky za rok 2015, uvádí studie organizace Interbrand, přední světové poradenské společnosti v oblasti značek.

Ve studii Best Global Brands vydané společností Interbrand se Nissan umístil na 49. místě, kam vyskočil z 56. místa v roce 2014 a z 90. místa v roce 2011, kdy se do tohoto žebříčku zapsal poprvé, tehdy s hodnotou značky 3,819 miliardy dolarů. Nissan je v letošní studii nejrychleji rostoucí automobilovou značkou.

„Prudký růst značky Nissan v posledních pěti letech z 90. na současné 49. místo ukazuje, že se zaměřujeme správným směrem a jsme pro zákazníky přitažliví, přičemž si stále zachováváme svou charakteristickou tvář,“ uvedl Roel de Vries, globální manažer pro marketing a strategii značky společnosti Nissan. „Budování globální značky, která je vzrušující a inovativní, je nedílnou součástí úspěchu naší společnosti.“

Studie popisuje faktory přispívající k pevnému zdraví značky Nissan: mimo jiné silnou schopnost zaujmout miléniovou generaci, efektivní sponzoringové možnosti a možnost personalizace vozidel. Značka tak opět získala označení „Top Riser“. Hodnota značky Nissan byla odhadnuta na 9,082 miliardy dolarů. Představuje to nárůst o 19 % oproti odhadu hodnoty přes 7,6 miliard dolarů v loňském roce.

Studie rovněž chválí schopnost společnosti Nissan efektivně využít příležitosti ke sponzorování, aby zasáhla mladší generaci, včetně aktivit v rámci Ligy mistrů UEFA a pořadu „The Voice“ stanice NBC. Vyzdvihuje také nabídku personalizace produktů společnosti a cituje nový program pro USA „Juke Color Studio“ a inovativní programy pro nové vlastníky vozů LEAF v Evropě jako smysluplné způsoby budování vazby se zákazníky.

Studie Best Global Brands organizace Interbrand je výročním přehledem nejhodnotnějších značek světa. Metodika společnosti Interbrand sleduje průběžné investice a vedení značky jakožto obchodního aktiva a zohledňuje finanční výkonnost, význam značky v procesu nákupu a sílu značky.

 

Foto:Nissan