Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Společnost Nissan Motor oznámila dosažení provozního zisku ve výši 120,7 miliard jenů (1,5 miliard USD, 1,17 miliard EUR) za první čtvrtletí fiskálního roku 2012, který skončí 31. března 2013.
Ve srovnání s prvním čtvrtletím roku 2011 klesl provozní zisk o 20 % v důsledku negativního dopadu mimořádně silného jenu na měnový kurz, zároveň se zvýšením jednorázových prodejních nákladů, zejména v Severní Americe, spojených s naším cyklem obnovy výrobků. Obecně bylo cenové prostředí také méně příznivé než v předchozím roce; ceny vozidel byly v loňském období zkreslené omezením dodávek, jež bylo zapříčiněno zemětřesením a tsunami v Japonsku v březnu 2011. Společnost Nissan v prvním čtvrtletí aktuálního fiskálního roku prodala celkem 1 210 000 vozů, což je o 14,6 % víc v porovnání se stejným obdobím roku 2011. Podíl na globálním trhu se zvýšil o 0,4 procentního bodu a dosáhl výše 5,9 %.
„Nissan v prvním čtvrtletí podal úctyhodný výkon navzdory náročným makroekonomickým podmínkám," prohlásil Carlos Ghosn, prezident a generální ředitel společnosti. „O naše inovativní modely je neustále velký zájem a k uvedení na trh máme připraveny další úžasné vozy. Na tomto základě nadále pokračujeme v duchu splnění našich celoročních prognóz."
Čistý obrat se zvýšil o 2,6 % na 2 136,4 miliard jenů (26,64 miliard USD, 20,78 miliard EUR), zatímco zisk z běžné činnosti dosáhl 111,5 miliard jenů (1,39 miliard USD, 1,08 miliard EUR) a čistý příjem činil celkem 72,3 miliardy jenů (900 milionů USD, 700 milionů EUR). V období od dubna do června pokračovala společnost Nissan v provádění svého střednědobého obchodního plánu Nissan Power 88. Cílem tohoto plánu je rozšíření portfolia výrobků a posílení značky a její přítomnosti na světových trzích. V rámci tohoto plánu byly v průběhu čtvrtletí uvedeny na trh dva nové modely - Nissan Altima v USA a Nissan NV350 Caravan v Japonsku.
Tempo a objem představování nových produktů by se měly v nadcházejících čtvrtletích ještě zvýšit; chystá se obnovení hlavních modelových řad vozidel značek Nissan, Infiniti i Venucia. Nissan též vylepšil povědomí o značce uvedením celosvětové multimediální kampaně „WHAT IF_" (Co kdyby), zaměřené na hlavní dopravní centra a digitální prodejní místa. Do konce fiskálního roku se očekává uvedení dalších výrobků a iniciativ na podporu značky, které by měly zvýšit odbyt.