Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Nissan rozeběhne od konce roku 2013 ve výrobním závodu ve španělské Ávile výrobu zcela nového nákladního vozu střední kategorie.
Společnost Nissan bude investovat více než 100 milionů euro do vývoje nového modelu a přípravy závodu v Ávile a místních dodavatelů na zahájení výroby v příštím roce. Vůz se zařadí do nabídky lehkých nákladních vozidel řady Cabstar. Podpoří také další expanzi společnosti Nissan v segmentu užitkových vozidel v Evropě, kde se Nissan snaží ve střednědobém horizontu zdvojnásobit objem prodeje i podíl na trhu.
Ve fiskálním roce 2011 Nissan v tomto rostoucím tržním segmentu prodal více než 62 000 vozů, což představuje meziroční nárůst o 16 %. Významnou skutečností je, že více než 90 % prodaných vozů pocházelo z továrny ve Španělsku, včetně z mnoha stran oceňované dodávky NV200 a oblíbeného modelu Navara Pickup.
Frank Torres, viceprezident pro průmyslový provoz společnosti Nissan ve Španělsku, uvádí: „Ze zahraničních značek má společnost Nissan jeden z nejkomplexnějších sortimentů vyráběný v Evropě - produkuje zde osobní vozy, pickupy, SUV, crossovery i nákladní vozy. Skutečnost, že nový model nákladního vozu se bude vyrábět v Ávile, bude pro evropské zákazníky znamenat další rozšíření výběru. Současně zajistí pracovní místa a též ukáže, že naše týmy jsou díky sociální a průmyslové dohodě, kterou jsme uzavřeli v květnu 2010, konkurenceschopné. V rámci této dohody mezi společností Nissan, odbory a vládou jsme se zavázali zavést v Ávile výrobu nového modelu do roku 2014. Tohoto cíle jsme nyní dosáhli."
Společnost Nissan má dnes jasnou a globální vizi. Má dlouhodobé zastoupení na všech velkých trzích a ve všech segmentech a je uznávána jako špička v oblasti inovativních technologií, výrobků a služeb. V rámci komplexního střednědobého plánu pro období 2011 až 2016, tzv. „Nissan Power 88", se snaží dosáhnout globálního podílu na trhu ve výši 8 %, přičemž v roce 2010 to bylo 5,8 %. Cílem je dosáhnout do fiskálního roku 2016 v globálním měřítku pozice největšího výrobce lehkých užitkových vozidel.