MotorInfo

Německý Auto Bild ohodnotil Hyundai

19.12.2016 12:44
Německý Auto Bild ohodnotil Hyundai

Potřetí za posledních sedm let se Hyundai umístil na prvním místě v anketě časopisu Auto Bild. Nejvyšší příčku v prestižní anketě získala automobilka již v letech 2010 a 2011.

Nejprodávanější motoristický titul v Německu každoročně hodnotí kvalitu a spolehlivost vozů na trhu. Součástí je i hodnocení zákazníků. Hyundai získal celkové skóre 2,14 na stupnici do pěti. „Skvělý výkon. Výborně, Hyundai!" tak zněl verdikt testovacího týmu. Automobilka dosáhla na první místo již potřetí za posledních sedm let a oproti minulému roku si polepšila o dvě místa. Obzvlášť dobře časopis hodnotil u Hyundai výkon ve vytrvalostní zkouškách. Model i30 absolvoval více než 100 000 kilometrů a získal hodnocení "1", což je vůbec nejlepší známka, kterou kdy Auto Bild ve vytrvalostních testech udělil. „Hyundai může být právem hrdý na zlepšení kvality, kterého v posledních letech dosáhl. Výsledek potvrzují i modely i10 a Tucson, které jsou stále oblíbenější a každý z nich má za sebou již 30 000 zkušebních kilometrů bez jakékoli závady či problému,“ zní konstatování testovacího týmu časopisu. 

„Kvalita je určujícím prvkem strategie Hyundai. Potvrzuje ji mimo jiné i naše nabídka pětileté záruky bez omezení kilometrů. První místo v testech kvality časopisu Auto Bild je oceněním naší strategie a technologického vývoje. Podtrhuje náš cíl stát se do roku 2020 číslem jedna mezi asijskými značkami v Evropě," uvedl Thomas Schmid, provozní ředitel Hyundai Motor Europe.

Auto Bild testuje kvalitu a spolehlivost vozů největších značek od roku 2001. Jedním z klíčových prvků hodnocení je i spokojenost zákazníků s jejich vozidly. Zároveň bere v potaz i zprávu vydávanou Technickým inspektorátem (TÜV), který zodpovídá za technické kontroly všech vozidel. Vedle toho také výsledek hodnocení zahrnuje zprávu o dlouhodobém (100 000 km) testování, které provádí samotný časopis a vyhodnocení jednotlivých stížností majitelů vozů nashromážděných v průběhu roku. Samotná spokojenost uživatelů se provádí na vzorku 8 575 majitelů aut. Na konečnou známku mají vliv i poskytované garance a záruky od výrobce.

 

Foto:Hyundai