Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Nová Škoda Octavia určuje nová měřítka ve svém segmentu také z pohledu renomovaných odborníků na design. Ze soutěže „Automotive Brand Contest 2013“, pořádané německou Radou pro design, si mladoboleslavský vůz odnesl vítězství z kategorie Exteriér vozů.
Nezávislá porota přitom cenu v této kategorii udělovala vůbec poprvé. Octavia porotce přesvědčila interpretací nového designového jazyka mladoboleslavské značky v podání šéfdesignéra Jozefa Kabaně a jeho týmu. Třetí generace modelu Octavia posouvá hranice vnímání tradičních hodnot značky - působí dynamicky, ale přitom nadčasově elegantně; má nezaměnitelný výraz, vyzařuje z ní hodnotnost a suverénnost.
Porota soutěže „Automotive Brand Contest“ ocenila nejen tvary nové generace modelu Octavia, ale také nový designový jazyk značky Škoda jako celek. „Význam našeho ocenění spočívá v tom, že máme komplexní přístup,“ říká Andrej Kupetz, hlavní jednatel německé Rady pro design. „Takto zaručujeme dlouhodobě neutrální pohled na vystupování značky v mezinárodním kontextu.“
Německá Rada pro design (German Design Council) byla založena v roce 1953 z iniciativy Německého spolkového sněmu. Je nezávislou nadací s mezinárodní působností v oblasti designu. V rámci soutěže „Automotive Brand Contest“ Rada každoročně oceňuje vynikající produktový a komunikační design z oblasti automobilového průmyslu v devíti hlavních a čtyřech zvláštních kategoriích. Hodnocené spektrum sahá od produkčních vozidel a konceptů, přes design značky až po multimediální projekty a marketingové kampaně. Soutěž „Automotive Brand Contest“ klade primárně důraz na kvalitu designu a jeho přínos pro značku. Mezinárodní porota soutěže byla v letošním ročníku složena ze zástupců médií, designérů, komunikačních agentur i vysokých škol.
Do „Automotive Brand Contest 2013“ se mohli přihlásit všichni výrobci i dodavatelé z automobilového průmyslu, designéři, marketingové agentury, stejně jako i importéři značek. Cena bude slavnostně předána 10. září během „Automotive Designers’ Night“ na mezinárodním autosalonu (IAA) ve Frankfurtu nad Mohanem.