MotorInfo

Nejúspěšnějším prodejcem Toyoty v Česku je Auto Eder

12.5.2016 21:34
Nejúspěšnějším prodejcem Toyoty v Česku je Auto Eder

Na akci v  italském Římě oznámila Toyota Motor Europe (TME) vítěze Evropské ceny zákaznických referencí „Ichiban“ pro rok 2016. Za Českou republiku ocenění putuje do Auto Eder.

Filozofie „Zákazník na prvním místě“ byla odjakživa pro Toyotu klíčová a je již součástí firemní genetické výbavy. Podle této zásady si prodejci odnesli celkem 46 ocenění, jejichž prostřednictvím bylo vyjádřeno uznání obchodníkům na 34 trzích za výjimečné výsledky v oblasti zákaznických referencí v prodejních i poprodejních službách.

V letošním již 10. ročníku slavnostního předávání cen Ichiban se organizátoři rozhodli vyměnit hodnocení zákaznické spokojenosti za zákaznické reference ve snaze přejít od pouhého uspokojování zákazníků v poskytování mimořádných zákaznických zkušeností. To si žádá speciální přístup, který lze popsat jako spojení vysoké empatie a přehledu o tom, co je pro zákazníka to pravé. Na základě výběrových kritérií zaměřených na zákaznické reference i obchodní výsledky prošlo hodnocením přibližně 2 300 evropských prodejců.

 „Přejeme si nejen to, abychom byli jedničkou v srdcích a myslích našich zákazníků. Chceme také, aby zákazník byl jedničkou v srdci a mysli každého jednotlivého pracovníka každého prodejce – od hostesek a mechaniků až po majitele,“ řekl prezident a generální ředitel TME Dr. van Zyl na slavnostním vyhlášení cen a dodal: „Zákaznické reference nejsou pouhým statistickým cvičením, není to pouhá hra s  čísly. Je to spojení s našimi zákazníky, budování úzkých vzájemných vazeb.“

Ceny, které uděluje TME, nesou název právě podle výrazu „Ichiban“, který je odvozen od sloganu „Okyakusama Ichiban“, což v japonštině znamená „zákazník na prvním místě“, přičemž „Ichiban“ znamená „první“, nebo „číslo jedna“.  

 

Foto:Toyota