Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Na akci ve španělském Madridu oznámila Toyota Motor Europe (TME) vítěze Evropské ceny spokojenosti zákazníků „Ichiban“ pro rok 2014. Za Českou republiku ocenění putuje do pražských Modřan, kde sídlí pobočka autorizovaného prodejce společnosti Toyota Tsusho Praha.
První udílení cen TME „Ichiban“ se konalo v roce 2007. Od té doby se partneři podle interního průzkumu spokojenosti evropských zákazníků zlepšili přibližně o 52,4 % v oblasti prodeje a 47,4 % v poprodejních službách. Na základě výběrových kritérií zaměřených na výsledky v oblasti zákaznické spokojenosti prošlo hodnocením v tomto ročníku cen cca 2 300 evropských prodejců.
„Pracujeme v oboru, jehož středobodem jsou lidé.Musíme našim zákazníkům porozumět, mít k dispozici ty správné systémy a nástroje, avšak nejdůležitější je, abychom měli správně nastavený způsob myšlení, a to v rámci celé organizace,“ vysvětluje Dr. van Zyl, prezident a generální ředitel TME, a doplňuje: „Naši konkurenti mohou okopírovat produkty i procesy, ale nemohou tak snadno okopírovat naši filozofii, kde zákazník stojí na prvním místě.“
Ceny, které uděluje TME, nesou název právě podle výrazu „Ichiban“, který je odvozen od sloganu „Okyakusama Ichiban“, což v japonštině znamená „zákazník na prvním místě“, přičemž „Ichiban“ znamená „první“, nebo „číslo jedna“.
Foto:Toyota