MotorInfo

Nejlepší tři čtvrtletí pro Opel

5.10.2016 21:52
Nejlepší tři čtvrtletí pro Opel

Opel letos na tuzemském trhu překonává jeden rekord za druhým a vše nasvědčuje tomu, že rok 2016 pro něj bude nejlepším rokem od roku 2004.

„Během třech čtvrtletí roku 2016 jsme v ČR prodali 6 912 osobních a lehkých užitkových vozů, což představuje náš nejlepší výsledek od zavedení novodobých statistik SDA v roce 2004,“ říká Pavel Šilha, generální ředitel českého a slovenského zastoupení značky Opel. Za září figuruje Opel dle statistik SDA na 6. příčce v segmentu OA+LUV s tržním podílem 3,92 procent, podle statistik Médea, které jsou očištěny o tzv. účelové registrace a reexporty, činí tržní podíl Opelu dokonce 4,3 procenta. „Letošní září se tak stalo nejlepším devátým měsícem Opelu za celou dobu vedení statistik SDA,“ doplňuje ředitel Šilha.

Nejprodávanějším modelem značky Opel v ČR je Astra, která zejména v provedení s moderním turbodieselem 1.6 CDTI sklízí úspěchy i u flotilových zákazníků. Od ledna do září se v ČR prodalo 2291 Aster, což představuje meziroční nárůst o výrazných 25 procent! Astra i sesterské kombi Astra ST u zákazníků bodují především výbornými motory, mezi nimiž vynikají především tiché turbodiesely 1.6 CDTI/135 k resp. 1.6 CDTI BiTurbo 160 k, a sofistikovanými světlomety LED Matrix, které neoslňují a přitom dokonale osvětlují silnici. Dle statistik Médea je Astra za prvních devět měsíců tohoto roku pátým nejprodávanějším modelem svého nabitého segmentu.

Ještě lépe si ve svém MPV-B segmentu vede Meriva: 1 446 vozů prodaných od začátku tohoto roku vynesly tento populární model na druhou příčku jeho segmentu.

Nabídku značky Opel v nejbližším období obohatí nový SUV model MOKKA X a do třídy velkých MPV vozů vjede sedmimístná Zafira nové generace. „Tyto novinky, stejně, jako všechny ostatní Opely prodávané od tohoto podzimu, už budou vybaveny systémem OnStar, který vnáší zcela novou kvalitu do automotivních asistenčních systémů nabízených v Evropě,“ říká Pavel Šilha. Díky OnStar systému je vůz a jeho posádka neustále ve spojení s asistenčním centrum, které efektivně zasáhne v případě nehody, ale dokáže třeba i na dálku zadat do palubní navigace požadovanou cílovou adresu. Do balíčku služeb OnStar dále patří například možnost vyhledání odcizeného vozu, základní diagnostika přes mobilní telefon nebo vysokorychlostní internet až pro sedm koncových zařízení.

 

Foto:Opel