Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Tým ve složení Pavel Sibera z AUTO MRKVIČKA (Kosmonosy), Petr Šlapák z AUTOPORT (Praha 10), Roman Růžička z AUTOTECHNIK J.M., SPOL. (Pardubice) a Zdeněk Havránek z ADO OSTRAVA (Frýdek-Místek) zvítězil ve finále Světového poháru techniků expertů 2013.
V průběhu 6 technických zkoušek bylo třeba na čas odhalit závadu na vozidle a navrhnout správný opravárenský postup. Hodnotilo se rovněž dodržování technologických postupů a bezpečnostních předpisů a správný příjem a prohlídka vozidla, následně jeho předání zpět zákazníkovi (kontrola stavu pneumatik a jejich nahuštění, kontrola kapalin, světel, stěračů,..). Český tým pod vedením Pavla Sibery dokázal nejlépe a nejrychleji projít všemi úkoly a potvrdil pověst zlatých českých ručiček ve světě. Pařížskému finále předcházela národní výběrová fáze, které se zúčastnilo 108 osob z 27 zemí.
Výsledek je vynikající zprávou pro všechny zákazníky značky Citroën v České republice, kteří si mohou být jistí, že svůj vůz svěřují na diagnostiku a opravu opravdových profesionálům. Každý mechanik a technik absolvuje během roku několik školení ve Školicím centru PSA v Čestlicích. Značka investuje do technických školení významné prostředky a velkou pozornost věnuje kontinuálnímu vzdělávání.
Světový pohár je součástí animačního programu zaměřeného na dovednosti a odborná školení servisních techniků, který je určen pro 46 000 techniků ve všech zemích sítě.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* Technici experti provádějí kompletní diagnostiku a vysoce kvalifikované technické zásahy na vozech a zajišťují technický kontakt mezi dílnou a partnerskými servisy. Pro zaměstnance servisů rovněž organizují technické školení, které připravuje značka na centrální úrovni, a zajišťují rovněž funkci technických zástupců výrobce.