Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Celkem 14 speciálů Fabia Super 2000 na startu dalšího podniku IRC.
Sedmá soutěž letošního šampionátu Intercontinental Rally Challenge (IRC) přivítá poslední srpnový víkend celkem 29 vozů kategorie Super 2000, plných 14 z nich bude se znakem okřídleného šípu.
Vozy Škoda Fabia dominovaly uplynulým dvěma ročníkům a k favoritům se budou její piloti řadit i letos. Tradiční „Barumka“ se i letos jede zároveň jako součást Mistrovství Evropy a Mezinárodního Mistrovství České republiky. Je pověstná zástupy nadšených diváků v tomto rally zaslíbeném regionu. Natěšený je na start zejména tovární pilot ŠKODA Motorsport Jan Kopecký, který by rád na domácí soutěži zopakoval vítězství z roku 2009 a zároveň odčinil loňské vypadnutí na skvěle rozjeté soutěži, kdy odstoupil po havárii z prvního místa.
Současný lídr IRC Juho Hänninen by rád navázal na úspěšná představení v letošním ročníku. Průběžně druhý muž IRC a vítěz loňského ročníku Freddy Loix startující s podporou belgického zastoupení Škody bude chtít navázat na dosud velmi úspěšně rozjetou sezonu. Po druhém místě na Azorských ostrovech se k adeptům na přední příčky bude řadit i Andreas Mikkelsen z týmu ŠKODA UK Motorsport. K velkým favoritům bezesporu patří místní rodák Roman Kresta, několikanásobný český šampion a úřadující lídr českého mistrovství, který startuje s privátní Fabií. Premiérově se na tratích zlínské soutěže objeví piloti týmu ŠKODA Německo Mark Wallenwein a Matthias Kahle. Rodinu vozů Škoda na startu Barumky rozšíří i fanouškům v Čechách velmi známý finský matador Toni Gardemeister.
Na jezdce čeká 15 rychlostních zkoušek a 248 ostrých kilometrů. Rally začíná v pátek atraktivní městskou erzetou v centru Zlína a končí v neděli odpoledne. Soutěž ve Zlíně se tradičně jezdí v teplých letních dnech, historie však již několikrát ukázala, jak zrádné podmínky panují na trati po nečekaných a silných deštích, které se zde mohou nečekaně vyskytnout.