Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Mototechna bilancuje prvních šest měsíců na trhu po oživení značky společností AAA AUTO. V České republice za první půlrok existence prodalo 958 vozů za průměrnou cenu 243 174 korun.
Nejpopulárnějšími značkami prodávaných zánovních vozů byly Škoda, Hyundai a Kia. Mototechna se v lednu 2013 navíc rozšířila i na Slovensko, kde otevřela první pobočku v Bratislavě. Další chystanou pobočkou jsou Pardubice.
„Prodejní výsledky Mototechny nás utvrdily v záměru soustředit se podobně jako zákazníci na segment zánovních vozů. Kupující preferují obrazně řečeno obojživelníky mezi novými a ojetými vozy. Jejich sympatie patří kombinaci užitné hodnoty nového auta s cenou ojetiny. Oproti novému vozu tak ušetří desítky procent z ceny. Tomuto segmentu patří budoucnost automobilového trhu,“ uvedla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová.
Nejprodávanější značky vozů v Mototechně za úvodních 6 měsíců
Mototechna nabízí pouze vozy zánovní s maximálně 30 tisíci najetými kilometry a stářím do tří let. Tyto vozy většinou disponují zárukou výrobce, AAA AUTO k ní přidává ještě dvouletou garanci mechanického stavu a elektrických závad. Mototechna navíc nabízí servisní služby a prodej náhradních dílů s možností využití finančních produktů k nákupu vozů. „Jedním z nich je například vlastní kreditní karta Mototechna Master Card, se kterou mají navíc řidiči slevu 4,5 % z ceny paliva po celé ČR,“ dodala Topolová.
Prodeje Mototechny rostly kontinuálně a vyvíjely se jasně proti tendenci trhu s novými vozy. Ten je za srovnatelné období ve znamení poklesu.