Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
V rámci slavnostního večera letošní ankety AUTO ROKU 2012 KMN byly vyhlášeny také výsledky ankety o PR manažerku a PR manažera roku 2011.
Anketu pořádá Klub motoristických novinářů (KMN) s cílem ocenit osoby, které představují v oblasti komunikace automobilového průmyslu skutečnou profesionalitu. Anketa je pořádána jako otevřená, bez nominační listiny. Na hlasovacím lístku se tak může objevit kdokoliv z oblasti komunikace automobilového průmyslu. Kritéria volby nejsou přesně dána, ta si určuje každý porotce sám. Výsledné pořadí vznikne jako součet nejčastěji uváděných jmen.
V letošním roce bylo hodnocení velmi těsné, o čemž svědčí také to, že kategorie manažerů má dva vítěze se shodným počtem hlasů.
Pořadí v anketě PR manažerka, PR manažer roku 2011:
PR manažerka roku 2011 Martina Bedrnová, CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA
PR manažer roku 2011 Martin Hejral, OPEL SOUTHEAST EUROPE
Jan Klíma, IMPORT VOLKSWAGEN GROUP