Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Sedmadvacet akcí po celé České republice a bezmála dva a půl tisíce testovacích jízd. To je bilance roadshow, se kterou se v průběhu března a dubna představila automobilka Hyundai.
Roadshow volně navazovala na předloňskou akci Hyundai se srovnání nebojí, při níž prodejci značky nabídli zájemcům přímé srovnání modelu Hyundai i30 s mladoboleslavskou konkurencí. Letošní akce byla koncipována podobně, místo v showroomech se však konala u nákupních a obchodních center. „Navštívili jsme sedmadvacet měst po celé České republice a celkem se na naši roadshow přišlo podívat více než dva tisíce lidí, kteří absolvovali bezmála dva a půl tisíce testovacích jízd. Mohli tak mimo jiné v praxi poznat jedinečný H-faktor vozů Hyundai, který v sobě snoubí špičkovou kvalitu, dynamické jízdní vlastnosti, skvělý design, ušlechtilé materiály a nadstandardní výbavu,“ upřesnil Miloš Adámek, PR manažer Hyundai Motor Czech s tím, že 1 836 jízd bylo v modelu i20. Právě tento model byl hlavní hvězdou celé show a zájemci měli možnost ho v testovací jízdě porovnat s konkurencí od škodovky.
Obě automobilky v současnosti vévodí žebříčku v počtu prodejů fyzickým osobám (domácnostem). Za první čtyři měsíce letošního roku si právě domácnosti nejvíce registrovaly osobní vozy Škoda (4 693 vozů) a Hyundai (3 027 vozů).
Foto:Hyundai