Společnost Goodyear uvádí na trh nejnovější letní SUV pneumatiky značky - EfficientGrip 2 SUV.
...
Ve třetí vlně pandemie se prodalo v AAA Auto 7 500 aut. Za poslední rok tak největší prodejce ojetých automobilů v Če...
Mitsubishi Motors Corporation (MMC) využije pro evropský trh dva modely svého aliančního partnera Renault.
...
Mitsubishi Motors Corporation (MMC) využije pro evropský trh dva modely svého aliančního partnera Renault.
Mitsubishi tyto modely představí v rámci své dealerské sítě na vybraných trzích v Evropě od roku 2023. O které modely a trhy se jedná je stále předmětem diskusí.
Mitsubishi postupně implementovalo strukturální změny v Evropě v rámci střednědobé strategie “Selection and Concentration” oznámené v červenci 2020. Tato opatření již znamenala zmrazení vývoje nových modelů pro evropské trhy a přesunutí zdrojů na jejich vývoj a výzkum do regionu ASEAN, který je pro značku Mitsubishi velmi důležitý. Jako část těchto reforem se MMC zaměřilo na optimalizaci cen svých modelových řad, zlepšení nákladů na logistiku a fixních nákladů a také na další zlepšení efektivity všech procesů. Mitsubishi se také rozhodlo ukončit v roce 2023 prodej nových vozů v některých evropských zemích.
Společné aktivity se skupinou Renault jsou součástí reformy obchodní strategie v Evropě, kterou společnost Mitsubishi sleduje především naplnění poptávky zákazníků. Spojení zcela nového Eclipsu Cross PHEV, který bude do prodeje uveden v květnu, a novinek od společnosti Renault má za cíl zvýšit konkurenceschopnost značky Mitsubishi na trhu.