Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...Závod 24 hodin Le Mans 2012 zažil představení nové hybridní pneumatiky Michelin ‘slick intermediate’.
Pneumatika byla určena pro prototypy LM P1 v rozměrech (přední náprava: 36/71-18 / zadní náprava: 37/71-18). Tato novinka umožňuje řidičům pokračovat se závodními ‘slicky’ i za mokra – a to i v případě, že se na okruhu nacházejí suchá místa. Závodníci tak nemusejí měnit kola za ‘intermediate’.
Nová hybridní pneumatika Michelin je výsledkem práce francouzských inženýrů, kteří optimalizují pneumatiky pro použití při šírším spektru teplot a podmínek. Díky výjimečné délce okruhu (13 629km) v Le Mans, je běžné, že se závodníci setkávají s různými podmínkami na trati. Nestálé počasí, rozdílné teploty nebo různá úroveň vlkhosti za dne i za noci jsou zde běžnými úkazy. Výzkumníci společnosti Michelin se vždy snažili při vývojové fázi pneumatik myslet na specifika francouzského okruhu tak, aby navrhli závodní gumy, které dlouho vydrží. Dnes se jim za použití nových materiálů a architektury podařilo vyrobit všestranné obutí
Produktové řady společnosti Michelin pro vytrvalostní závody pro rok 2012, zahrnují rovněž pneumatiky pro nové vozy s hybridním pohonem Audi a Toyota. Letošního ročníku se zúčastnil i Nissan-DeltaWing. Pro toto vozidlo Michelin vyvinul závodní pneumatiku (přední v rozměrech: 10/58-15 / vážící: 5kg). Při zkušebních jízdách na jedné sadě Nissan-DeltaWing urazil 722 km.